Annesi babası olmayan bir çocuğa aşık oldum, napacağım bilmiyorum?

Merhabalar çok üzücü bir konudan dolayı yardım almak istiyorum sizden. Benim tanıdığım bir çocuk var anne ve babasını çok erken yaşta kaybetmiş, babası çok kötü bir insanmış her gün dövermiş. Ve çok alkolik bir insan uyuşturucu içen türden birisi. Hırsızlık, uyuşturucu satıcılığı ne varsa yaptırıyormuş çocuğa o küçücük bedene neler sığdırmış. Babası eşini satıyormuş para karşılığında bu kadar iğrenç bir insan işte. Çocuk eve geldiğinde annesinin babasına bir mektup yazdığını görmüş mektupta artık dayanamadığını belirtmiş, zaten annesi eşinden çok korkuyormuş sırf annesi dayak yemesin diye o çocuk dayak yermiş, bu yüzden küçük yaşta boksa bile başlamış babasını dövebilmek için şuanda lisanslı boksör. Ve annesinin kendini asarak öldürdüğünü görmüş gözleri önünde benim gözlerimin içine bakıyordu diyor ölürken, biz beraber yıldızları izlerdik mahalledeki çocuklar beni topla oynatmazdı anneminde alacak parası yoktu çok fakirdik demişti bunları yazarken bile ağlıyorum. Bundan dolayı psikolojik sorunları var kimsenin gözüne bakamıyor, ve şiddete eğilimli bir çocuk ama beni kırdığı an özür dileyen birisi yani öyle güzel bir kalbi var. Alkol ve sigara kullanıyor maalesef. Benden 1 yaş büyük, beni engellemişti sevgilisi varken şimdide ayrılınca engeli geri açmış ama onu çok özlüyorum.
Annesi babası olmayan bir çocuğa aşık oldum, napacağım bilmiyorum?
Cevapla