Sizce çalışıp kendim yapmam iyi değil mi?

Sevgilimle askerden gelince nişanlancaz. Şimdi abisi evlendi. Kız ben yetimim diye her şeyini yaptırdı. Yemegini bile erkek tarafında yiyip eve annesine götürüyordu. Bir sürü borca girdiler. Tabi haliyle gelin , kaynana kavgası oldu. Kiza popon dona kadar ben aldım. nankör , postal neyin vardı senin dediler. kizla şimdiden görüşmek istemiyorlr. Kız parmağında oynatıyor bunları organizasyon , yemekler her şeyi yaptırdı. İlk torunu da verince yine kızın etrafında dönerler. Ben çalışyrm her şeyimi kendim yapcam

Sizce çalışıp kendim yapmam iyi değil mi?
Cevapla