Kuzenim her ay bize geliyor sizce ne yapmalıyım?

3 senedir düzenli olarak her ay hastaneye geliyorum diye geliyor. 1 hafta kalıyor. Gideceği başka yerler varken her ay gelmesi kabak tadı veriyor. Biz onlara gittiğimiz zaman hiç yüzleri gülmüyor rahatsız olduklarını çok belli ediyorlar. Aynı şekilde karşılık vermeliyi miyim? Siz ne yapardınız?
Kuzenim her ay bize geliyor sizce ne yapmalıyım?
Cevapla