Dün gece çok kötü bir gün geçirdik, pişmanım. Sizce ne yapayım?

Dün eşimle dugunumzde takılan takilsr neden annede diye sordum bizim borçlarımızı ödüyorlar dedi dedim alıp bizde odeyebikiriz falan diye konuşmaya başladık sürekli annemler bizim için uğraştı falan dedi dedim benim ailem erkek tarafı olsaydı emin ol almazdı tam tersine alın elinizin altında para olsun derdi dedim ama seninkiler düğün günü elimizden aldı diye konuşurken çok sinirlendi bu konuyu neden surekli aciyon falan dedi basım agridi dedi bende sustum

Su içmeye gittim geldiğimde baygindi eşim hipertansiyon hastası sinirlenince böyle oluyormuş ben bilmiyordum sadece burnu falan kanaiyor diye biliyordum ama baygınlık geçirdi ne yapacağımi bilemedim kaynanamı aradım hastaneye götürdük serum taktılar bana yaklaşmak istemedi kaynanam bizde kaldı sabah uyandigimda eşim yatağa gelmisti büyük ihtimalle annesi bizdeydi o yüzden napicam böyle olmasini istemedim dün cik korktum pişmanım ama bilmiyorum yaa 😔sadece birikim yapmamız gerekirken annesinde olması ve takılara guvenerekmi düğün yapmış bu öğrenmek istedim annemle babamın bana taktiği takıyı en azindan istiyorum ama anlatamıyorum 🥺😭

Dün gece çok kötü bir gün geçirdik, pişmanım. Sizce ne yapayım?
Cevapla