Özgür insanlara aşırı derecede imreniyorum, takıntı oldu. Bir gün özgür olur muyum?

Ya arkadaş bazı insanlar vat 22 23 yaşında ayrı eve çıkmış arabasıyla başka şehre gidiyo sevgilisiyle uyuyo ben daha arkadaşlarımla zor buluşuyorum yaşıma göre geride hissediyorum kendimi tamam ailem sevdiği için koruyo ama çok fazla kısıtlanıyorum çok kafaya takmaya başladım 30 40 yaşında isim arabam olursa evlenmezsem özgür olur muyum ailem yaşlanmış olur bazısı var çok cok aşırı nadir 24 25 yasinda evden cikamiyor ya çok üzülüyorum böyle hayat gecmez ki napicaz illaki Bi gün özgür olur muyuz çok yokluk çekiyorum

Özgür insanlara aşırı derecede imreniyorum, takıntı oldu. Bir gün özgür olur muyum?
Cevapla