Ergenlik döneminde aileleyle tartışma normal mi yoksa hayırsız bir evlat mıyım?

Lise son sınıfım çok stresliyim geçen yıl hem annem hem babam kalp krizi geçirdi, zorbalığa uğradım, dışlandım, tutunacak Allahtan başka hiçbir dalım olmadığını anladım ailede tek sağlam benim resmen (metal olarak çöktüm) çok zor bir hayatım var (ayrıntılara girmek istemiyorum) neyse geçiyorum ben test kitaplarımı tyt, ayt ve ders ders olmak üzere koydum annemde bugün düzenlemiş odamı ama düzenlerken tüm kitapları karıştırmış uzun sürüyor toparlaması oda küçücük zaten kitaplığıma sığmıyor iştahla geldim ders çalışacağım neyse bu manzarayı görünce birde inanamazsınız ama okula yürüyerek gidiyorum mecbur otobüs kartım yok, arabayla bırakan birisi de yok bu yüzden 4-5 gibi kalkıyorum anca gidiyorum çantada ağır yoruluyorum insanım sonuçta geçenlerde sırtımı hissetmiyordum hatta sinirlendim söylendim annem geldi yanıma sinirdenmiş halis kahkaha atmaya başladı bende sinirlendim bağırmaya başladı kırdım kadını zaten kalp hastası bayağı tartıştık akşam namazı da kaçtı annem kalbim ağrıyor diyor ne yapacağım ben birdaha geçirirse kalp krizi doktor açık açık ya ölürsün ya felç geçirirsin dedi ne yapacağım ben

Ergenlik döneminde aileleyle tartışma normal mi yoksa hayırsız bir evlat mıyım?
Cevapla