Sadece birisini seçme hakkınız var...

Zengin erkek
Seven erkek
Yakışıklı erkek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sadece birisini seçme hakkınız var...

Neden seçim yapmak mecburiyetinde kalıyoruz ki, hiçbiri diyorum. Zenginlik tek başına kâfi olmaz, hatta para çok da ehemmiyet verdiğim bir detay değil, tamam para mühim lakin her şey para değil, öyle olsaydı tüm zenginler bahtiyar olurdu, birbirini karşılıklı olarak sahiden seven insanlar aza kanaat getirip tüm zorlukları aşar, birlikten güçlük doğar. Beni seven insanı ben seviyor muyum, benim hissiyatlarım var mı, heyecanlanıyor muyum, bunlar da mühim, sadece sevilmek istemem, sevmek de isterim, o bana hayallerini anlatırken hayallerine eşlik edemiyorsam bu da bahtiyar etmez beni, sevgi de karşılıklı olmalı. Evet, dış görünüş çok mühim bir unsur, çünkü evveliyatta bir insanın dışını görüyorsun, etkileşim öyle başlıyor lakin karakteri, huyu, suyu yakışıklı değilse sadece sureti yakışıklıysa ben o sureti ne yapayım, hiçbirini istemiyorum, armudun sapı üzümün çöpü diyorum işte.
Çalışan ve seven adamı alıp gidiyorum ben 😊 size güle güle.. hayatın gerçeği bir ekmek meselesi var.. az kazanırsa da çalışsın.. biz kadınlar azla da yetinmeyi biliriz.. ama zengin olup da karsimizda tutkusuz bir adam oldu mu.. viraneye döneriz..
Bir sürü seçeneğim var ama hiçbiri senin şıklarında yok. Ben aşağıdakilerden alayım ortaya karışık.
Saygı gösteren erkek
Dürüst erkek
Bakımlı erkek
Empati yeteneği olan erkek
Zeka ve akıl dolu erkek
Bu konu oldukça kişisel tercihlere dayanır ve herkesin farklı bir görüşü olabilir. Zengin bir erkek, severek ilişki yaşanan, duygusal olarak destekleyici biri veya dış görünüş olarak çekici biri olabilir. Seçim, kişisel değerlere, hayat tarzına ve duygusal ihtiyaçlara bağlıdır. Her bir özellik kendi avantajlarına sahiptir ve birinin tercihi diğerinden farklı olabilir. Önemli olan, bir ilişkide en çok neyin önemli olduğunu ve hangi özelliklerin bireyler için en uygun olduğunu belirlemektir. Bu konuda net bir yanıt vermek yerine, kişisel tercihlerimiz belirlememiz ve karşılıklı saygıya dayalı bir ilişki bulmamız önemlidir.
Ancak günümüzde para olmadan Sevgi olmuyor. Ancak her şey de para değil sevgi anlaşmak gerekiyor.
Cevap
19Cevap
Kızlar zengin ve yakışıklı erkek seveler bir de uzun boylu
Sadece bi kağıt parçası için birini sevmem, gider kendim kazanırım... Yakışıklılık bişey getirmeyecek bana ekmek sevgi getirmeyecek... Seven erkek tabi, cebi zengin olmasa da gönlü zengin olsun, seven erkek olunca gözüne daha yakışıklı gelir zaten 😌
Seven demekki zor bulunuyor herkes onu seçmiş ne yazık! Üzüldüm doğrusu Gençlere burada tavsiyem korkma ölmezsin çok istedim diye hayallerinizdeki yakışıklı prenslerden ve karaşovalyelerden umudumuzu kesmeyin sakın!
Hiç düşünmeden cevap veriyorum Seven erkek çünkü para her zaman kazanılır birlikte el ele verip çalıştıktan sonra insanın asamayacağı sıkıntı yoktur
Resmi görerek geldim de ulan Hande Erçel ve Hakan Sabancı iliskisi yalan diye diye ayrılırlar diye diye onlar hala sevgili biz ayrıldık sevgilimle awk
Tabiki de seven erkek.. Para çalışılır kazanılır.. Yakışıklılık gelip geçicidir.. Ama sevgi öyle değil.. Değer kıymet bilirsen her geçen gün artar..
Aklı başında bir kız seven erkeği tercih eder, gelip geçici hevesler yaşamak isteyen kızlar ise diğer kriterleri ister.
Kâlbi ve karakteri sağlam olan erkeği tercih ederim daima. Aşk ve güven herşeyden üstündür kesinlikle🖤
Elbette seven erkek seni anlayan erkek Seninle aynı frekansı paylaşan erkek zengin yakışıklı Seni sevmeyen erkek gibi olamaz
Kızlar için hepsi 😂 hayaller yakışıklı zengin seven erkek gerçekler şiddet bağımlısı cebinde çakı bıçak taşıyan dombili zargan tipsiz
Tipi en az ortalama olsun
Seven erkek diyorum ama
Çoğu seven erkeği seçmiş ama gerçekte işler öyle olmuyor
Hiç bir tercih etmiyorum.. Artık hep yalnız olmak istiyorum
Sevene duygusal
yakışıklıya çapkın
zengine maddiyatçı
denirse şaşma hepsi olsada fark etmez…
hattta üstüne karakteri koy ona da fazla iyi insan da derler 😂😄
Para çok önemli bir şey değil yakışıklılık değil geçiçi sevsin beni başka bir şey istemem
%50 zengin koca der, %50’lik kısmı seven erkek der herhalde.
Üçü bir arada olsun ama ben sevmedikten sonra hepsi olsa ne yazar.
3 ü de tek başına bir anlam ifade etmez geçici haz vermekten başka...
Nişanlım beni seviyor ben onu seviyorum benim gözümde hem çok yakışıklı hem çok tatlı ama kendisi değil babası zengin
Seven erkek diyoruz ama bizim de onu sevmemiz lazım :)
3ü birinde lütfen. Sadık , dürüst ve empati yeteneği olan da ekleyelim
seven erkek benim tercihim şahsen. hepsi gelir geçer sevgi kalır.
Yakışıklı seven ve zengin erkek
Tek birisini seçme hakkınız var
Yakışıklı erkek
Zengin demeyeceklerdir ama öylelerini isterler.
Uzun boylu, esmer, merhametli
Üçü bir arada ekstra.
Seven sadakatli güvenilir erken
Değer kıymet bilen güçlü erkek
Zengin diyorum parayı her zaman seçerim
para ve yakışıklılık gider ama sevgi baki kalır
Kalbi güzel seven erkek diyorum
Ne güzel seven erkek çoğunlukta
Kızlar seven der sanırım
Karekteri oturmus erkek eklemen gerekirdi.
3 bir arada lütfennnn
3ü birinde alamıyormuyuz ya😅
Seven erkek. Gerisi beraber tamamlarız no sıkıntı
Seven erkek çekiciliği
Sevsin gerisini ben tamamlarim
Ben bile hepsi diyom kızlar napsin
Tabikide seven erkek..
Seven erkek gerisi boş
sanki 3 seçenek bende toplanmış 🤷♂️
Yakışıklı ve zeki olsun aşık ederiz
Çok dürüstüm, hepsi
Seven erkek para bende var
Hepsi
zengin
Erkek değil
Seven kadın
Ortaya karışık 😂
Seven erkek
Kotu erkek
Seven olsun..
Hiçbiri
Seven erkek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?