Bahçe küçük olduğu için bişey yapamadık bide ev sahibi böyle olsun istedi


Elinize emeğinize sağlık,, güzel görünüyor
Emeğine sağlık harika görünüyor
Cevap
0Cevap
Maket ev gibi olmuş, çok hoş
Harika görünüyor, güle güle oturun, ağız tadıyla piknikler yapın.
Yok biz işciyiz bahçeyi biz yaptık maalesef benim evim değil 😂
El emeği sizlere ait, harika güzellikler çıkarmışsınız, ev sahipleri de memnun kalacaktır :D Daha iyileri sizlerin olsun ☺
Evin tasarımı da çok güzel bahçesi de güzel olmuş. 600 kiloluk ağaç nerde 🥹
Süsleyin onu bi de😭
Süsler benden
Harika olmuş emeğinize sağlık.
Çok hoş
Güzel
Harika mükemmel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar