Aile & Toplum Kendinizden 10 yaş küçük biriyle evlenir miydiniz? ahududulu_muhallebi Takip Et Yoda Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Shakira gibi.Ben istemezdim 2012 doğumlu birini😂 Güncellemeler+1 yıl İsterse 30 yaşında olsun. Kendinizden 10 yaş küçük biriyle evlenir miydiniz? Cevapla Doğum Soruları Evlilik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. Hayır kendimden küçük kızla zaten evlenmem.. benden büyük kadınla evlenmek istiyorum ben sadece. 1 0 Yorumla
Coffein Takip Et Master Yaş: 41 , eic 33% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. Evlendi noldu bak adamın gözü disardaymis Bu işleri devirmiş birini seçer umarım yani yaş olarak büyük birini.. 0 0 Yorumla
1İnciTanesi Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Allah korusun, ben büyük ve olgun olsun istiyorken. Z kuşağıyla yapamam ben, x kuşağı olsun benim ki ☺ 0 0 Yorumla
beyzaondr350 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Benden 10yaş küçük biri 11yaşında oluyor şu an sjsjdjd 0 2 Yorumla ahududulu_muhallebi +1 yıl Ben 30 yaşında da olsa istemezdim Yorumla Mmaraşlı46 +1 yıl İdeal bence Yorumla
kartaliçezeze Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 580 cevap paylaştı. 4 yil kücük denedim bin pisman oldum 10 sene kücügü neler yapardi acaba 😅 1 0 Yorumla
sozsuZzaman Takip Et Master Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Benden bir yaş küçük olsa bile o benim gardaşimdır 😂 1 0 Yorumla
ƘıԼıCƘiƦAƝ Takip Et Master Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Açıkçası evlenmeyi istemezdim en fazla 5 yaş farkın olması tarafı daha iyi 0 0 Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Hayır evlenmem yaş takıntım olmasaydı şu an evliydim herhalde 🙄 0 0 Yorumla
LEYYA_GS Takip Et Master Yaş: 34 , eic 63% +1 yıl Hayır. Kendimden 1 yaş bile küçük biriyle düşünemem bunu. 0 0 Yorumla
Manhesuss Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Ankara caddesi g- aman aman aman yanarız ha 🙄 5 olsa hadi okeyim kaldldld 0 0 Yorumla
serenn19 Takip Et Bilge Yaş: 36 , eic 93% +1 yıl Yani erkek büyük olmalı zaten şu an 7 yaş büyük biriyle konuşuyorum oda yokluktan 0 0 Yorumla
BirisiOlurKendisi Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 55% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 378 cevap paylaştı. Erkeğin küçük olması sorun olabilir, erkeğin büyük olduğu evliliklerde daha mutlu bir evlilik olur 0 0 Yorumla
u Aybuke6 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Bebek mi büyütcem😂😂 1 5 Yorumla ahududulu_muhallebi +1 yıl Bir tane birisi vardı sizin yaşınızda 18 yaşında sevgilisi vardı Yorumla u Aybuke6 +1 yıl Olabiliyormuş demek ki😅 Yorumla ahududulu_muhallebi +1 yıl Küçük olabilir ama 10 yaş küçükte biraz fazla küçük Yorumla u Aybuke6 +1 yıl Bencede. 3 4 neyse de Yorumla ahududulu_muhallebi +1 yıl Evet 3, 4 yaş sorun değil Yorumla
bayxşahıs Takip Et Xper 5 Yaş: 49 , eic 100% +1 yıl eşim benden 8 yaş küçük 0 1 Yorumla ahududulu_muhallebi +1 yıl Olabilir erkek büyük olunca sorun olmuyor Yorumla
severobeni Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 420 cevap paylaştı. bi 20-25 sene sonra isterim dkksmdsm 1 0 Yorumla
Illecebrous Takip Et Master Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl çoluk çocukla işim olmaz kaldı ki evlilik 0 0 Yorumla
varolmamaliydim Takip Et Yoda Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl Evlendim mutluyum 2 çocuğumuz var 0 0 Yorumla
everkeğii Takip Et Master Yaş: 30 , eic 36% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Hayır benden büyük olsun isterim 0 0 Yorumla
muratduru_1991 Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 33% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 728 cevap paylaştı. Erkek olarak evlenirim 0 0 Yorumla
1pesimisttt Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 86% +1 yıl Ayy 13 yaşındaki biriyle miiiii iğrenç olmazzz 0 0 Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı. Bir yaşa bile tahammülüm yok. 0 0 Yorumla
hibisküsHanım Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 60% +1 yıl Hayır imkansız kardeşin gibi görürsün 0 1 Yorumla Volantic +1 yıl Abaküs ismi sanki Yorumla
tortitotilla Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Tövbe😂 1 yaş bile itici geliyor bana 0 0 Yorumla
FeshiMüna Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Yük yuk ne 10 yaş büyük ne küçük olsun. 0 0 Yorumla
merru Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. 10 yaş farkı normal bence 0 4 Yorumla ahududulu_muhallebi +1 yıl Erkekler için normal Yorumla merru +1 yıl Evet ama kadınlarda kendinden küçüklere ilgi duyabiliyorlar. Yorumla ahududulu_muhallebi +1 yıl Ben de duyabilirim ama en fazla 2, 3 yaş küçük birine 10 yaş küçük olursa ben kendimi yaşlı hissederim.Zaten kadınlar erken yaşlanıyor Yorumla merru +1 yıl Tabiki mantıklı olan erkeğin büyük olması. Yorumla
Suvenir Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Evlenmem. 0 0 Yorumla
nickmickyoklan Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl yok pedofili degilim 0 1 Yorumla Ayseb77 +1 yıl 🤣🤣 Yorumla
Semihh98 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 7,4b cevap paylaştı. Hayır 0 0 Yorumla
xsarinx Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 7,2b cevap paylaştı. Hayır 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Hayır kendimden küçük kızla zaten evlenmem.. benden büyük kadınla evlenmek istiyorum ben sadece.
Evlendi noldu bak adamın gözü disardaymis Bu işleri devirmiş birini seçer umarım yani yaş olarak büyük birini..
Allah korusun, ben büyük ve olgun olsun istiyorken. Z kuşağıyla yapamam ben, x kuşağı olsun benim ki ☺
Benden 10yaş küçük biri 11yaşında oluyor şu an sjsjdjd
Ben 30 yaşında da olsa istemezdim
İdeal bence
4 yil kücük denedim bin pisman oldum 10 sene kücügü neler yapardi acaba 😅
Benden bir yaş küçük olsa bile o benim gardaşimdır 😂
Açıkçası evlenmeyi istemezdim en fazla 5 yaş farkın olması tarafı daha iyi
Hayır evlenmem yaş takıntım olmasaydı şu an evliydim herhalde 🙄
Hayır. Kendimden 1 yaş bile küçük biriyle düşünemem bunu.
Ankara caddesi g- aman aman aman yanarız ha 🙄 5 olsa hadi okeyim kaldldld
Yani erkek büyük olmalı zaten şu an 7 yaş büyük biriyle konuşuyorum oda yokluktan
Erkeğin küçük olması sorun olabilir, erkeğin büyük olduğu evliliklerde daha mutlu bir evlilik olur
Bebek mi büyütcem😂😂
Bir tane birisi vardı sizin yaşınızda 18 yaşında sevgilisi vardı
Olabiliyormuş demek ki😅
Küçük olabilir ama 10 yaş küçükte biraz fazla küçük
Bencede. 3 4 neyse de
Evet 3, 4 yaş sorun değil
eşim benden 8 yaş küçük
Olabilir erkek büyük olunca sorun olmuyor
bi 20-25 sene sonra isterim dkksmdsm
çoluk çocukla işim olmaz kaldı ki evlilik
Evlendim mutluyum 2 çocuğumuz var
Hayır benden büyük olsun isterim
Erkek olarak evlenirim
Ayy 13 yaşındaki biriyle miiiii iğrenç olmazzz
Bir yaşa bile tahammülüm yok.
Max 5 yaş büyük veya küçük
Yaşitlarım dahi benim kardeşimdir
hayır zaten 18 yaşındayım
Hayır imkansız kardeşin gibi görürsün
Abaküs ismi sanki
Tövbe😂 1 yaş bile itici geliyor bana
Yük yuk ne 10 yaş büyük ne küçük olsun.
10 yaş farkı normal bence
Erkekler için normal
Evet ama kadınlarda kendinden küçüklere ilgi duyabiliyorlar.
Ben de duyabilirim ama en fazla 2, 3 yaş küçük birine
10 yaş küçük olursa ben kendimi yaşlı hissederim.
Zaten kadınlar erken yaşlanıyor
Tabiki mantıklı olan erkeğin büyük olması.
cipps citir hatun begenirsem tabikide
Benden 6 yaş küçük kızı reddettim
Hayır evlenmem
Hayır
Hayır evlenmezdim
Evlenmem.
Sanmıyorum.
Sorun değil
Asla
Hayır
yok pedofili degilim
🤣🤣
Hayır 🤦
Hayır
Hayır