Bu ülkede temizlik personellerine neden "temizliyor, iyice batırayım" muamelesi yapılıyor?

Öküz müsünüz olm. Tuvaletinizi yapmayı da mı beceremiyorsunuz. Temizlik personeli falan değilim. Sadece onları görünce üzülüyorum. Tuvalet hariç tuvaletin dışını pisletmek nedir ya. Birisi de gelmiş işi buysa yapacak demiş. Hiç mi anne baba terbiyesi yok bunlarda. Bıraktığını alıp el yıkanan yere sıvamak nedir. La havle bu ülkede kanser olmamak elde değil. Kadıncağız nasıl üzüldü ve midesi bulandı…
Güncellemeler
+1 yıl
Şunu da belirteyim ben temizlemiyorum nasılsa kafası çok komik. Çünkü belediyedeki tüm tuvaletler okullar kurumlar vesaire oraya alınan temizlik ürünleri ödediğimiz vergilerle alınıyor. Yani sen temizlemiyorsun ama temizlik malzemeleri senin paran ile alınıyor 😃 pisletmeye devam edin.
Bu ülkede temizlik personellerine neden "temizliyor, iyice batırayım" muamelesi yapılıyor?
Cevapla