Küs olduğum arkadasimla tekrar eskisi gibi olmak istiyorum ne yapmalıyım?

Ben lise son siniftayim ve lise basladiginda beri ayni sinifta oldugum cok yakin bir arkadasim vardi birbirimize kardesim diyoduk o kadar yakindik sonra aramizda bir takim sorunlar oldu 2.5 ay kus kaldik sonra barıştık ama 2 hafta sonra bir daha kustuk iste bana dedi benim en mutlu oldugum zamanlar senle kus oldugum 2.5 aydi bence meraba meraba yeterli aramizda dedi ve 5 ay oldu biz ikinci kez kuseli ben o arada bunun arkamdan konustugunu dair bişeyler duydum sonra ben baska arkadaslarimdan kazik yedim ve bu kizin degerini daha iyi anladim bugün gittim yanina konuştum dedim boyle böyle arkamdan konustunmu hic diye oda gayet samimice ben senin hakkinda böyle dusunmuyorumki millete bunlari soyliyim dedi bende dedim son senemde aramda kimseyle kusluk olsun istemiyorum en azindan meraba merabamiz olsun birbirimize selam verelim dedim oda tabi aynen dedi ama cok samimiydi konusurken. ve ben bu arkadaşımla tekrar eskisi gibi olmak istiyorum biliyorum ben biraz yaklassam oda adim atar ama o yaklasmayi nasil yapicam
Küs olduğum arkadasimla tekrar eskisi gibi olmak istiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla