Yargılamayın.. insanız hata yapaliriz arkadaşlar?

Arkadaşlar herkese hayırlı geceler.. size içimi dökmek istiyorum :( ben evliyim 27 yaşımdayım ama eşim beni çok ilgisiz bırakıyor. sürekli uyur sürekli başka şeylerle ilgilenir.. iş yerimde bir çocuk var ve bana karşı çok ilgili davrandığı için bu benim hoşuma gidiyordu değerli hissediyordum kendimi.. istemeden aşık oldum çocuğa.. tabi bu onu bilmiyor.. ben acil atmak istiyorum bu duyguyu içimden ne yapabilirim? Yaptığım çok kötü bişey ama kalbime söz geçiremiyorum.. ondan uzak duruyorum ama yinede kalbim onun için acıyor.. bundan nasıl kurtulurum :( hepinize şimdiden çok teşekkür ederim
Yargılamayın.. insanız hata yapaliriz arkadaşlar?
Cevapla