KOCANIZ İÇİN KÖYE YERLEŞİR MİYDİNİZ?

Eşimle İstanbul'da yaşıyoruz 10 senelik sevgililik döneminden sonra evlendik 4 aylık bir kızımız var. Eşim inşaat işleri ile uğraşıyordu ev alamadık sadece arabamız var. Dayısı bize yeni inşaattan daire verdi 5 milyon falan ediyor. Paranız olunca ödersiniz dedi tapusunu da verdi. Daha sonrasında hadi birlikte hayvancılık işi yapalım sakaryaya git ben sonra gelicem dedi Sakarya’da dedesinin evi traktörü ahırı vs tüm imkanlar var. Eşimde dayısı ev verdiği için bu işlere girmek zorunda kaldı. Ben şimdi istanbuldayım o Sakarya’da. Soğuk diye gitmek istemiyorum köyde yaşamak bana göre değil. Eşim de bu duruma çok üzülüyor çocuk gibi ağlıyor ben iş yapıyorum bana destek olmuyorsun insanın eşinden destek görmemesi kadar kötü bir şey yok diyor. Normalde anlaşmıştık 15 gün annesi ve dayısı hayvanlara bakacaktı 15 gün biz. Fakat ailesi o kadar düzensiz ki 15 gün 1 aya çıktı yine de gelmiyorlar. Eşimde dönemiyor bende soğuk bebeğim var diye gidemiyorum sürekli kavga ediyoruz. Eşim çok iyi bir insan sadece beni ve kızımızı düşünür. Arkadaş ortamı yoktur tek meşgalesi biziz. Biz olmadan yapamıyor. Ama bende soğuk ve köy diye gitmek istemiyorum. Ayrıca köyde tek yaşamıyor anane ve dede var. Aile evinde yaşamı bilirsiniz sürekli düzenli toplu olmak gerekir yemek yesek hemen bulaşığı yıkadın mı diye soruyorlar. Bebeğim var rahat edemiyorum ama eşim illa gelin siz bana destek olun diyor. Siz olsanız ne yapardınız?

KOCANIZ İÇİN KÖYE YERLEŞİR MİYDİNİZ?
Cevapla