Evlenince yemeği ve bulaşığı sen halledeceksin dedi. Ben de o zaman kendi maaşımdan 1 kuruş eve harcamam dedim, haksız mıyım?

Ev isleri benim görevimse eve harcama yapmakta onun görevi o zaman. Benim maaşım tamamen kendime aittir. Evin arabanın vs masrafları tamamen ona aittir. Bunun neresi yanlış?

Evlenince yemeği ve bulaşığı sen halledeceksin dedi. Ben de o zaman kendi maaşımdan 1 kuruş eve harcamam dedim, haksız mıyım?
Cevapla