Vay arkadaş bu saatte uyanılır mı yaa🥲
Uyandık yine sabah körün de
Ben uyuyordum 😌
Efulim sana söylemediler ama karga coktaaaan yedi b. kunu
Uyandık ama birazdan uyurum gene
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evet o kişilerden bir tanesi de benim çalışma zamanı hayata devam etme çok soğuk bir gün. Yağmur var havada bulut cok
Kolaylıklar dilerim 😌🙏
Daha yeni oturdum :)), 4 saat önce uyandım, rutinlerimi yaptım, yürüyüş 🚶🏻 duş 🚿 kahvaltı 🍳
Harikasın yaaa 😌 bense erken diye zorla uyuttum kendimi😂
😅
Teşekkür ederim✨🙏🏻
Rica ederim 🙏😌
Cevap
17Cevap
Çalışıyorum her zaman ki gibi. Mecburen devam
Kolay gelsin
Teşekkürler sana da kolay gelsin 😊
Tekrar uyumayı zorlarken mi olur olur😂
Hahaha iş yok mu bugün
Nou 😌 ama hazır olun gec vardiyasındayım gece 12 ye kadar ağlarım bu hafta😅
Vah vah üzüldüm
Çok inandım 🥲
Üzüldüm vallahi üzüldüm senin adına hatta senin üzülmene daha da üzüldüm şu anda 😂
Sabah sabah gıcıklık yapmaz mısın lütfen 🥲
Niye herkes kötü biliyor beni. Oysa ben çok iyi birisiyim 😭
Est ondan şüphem yok kötülük ve gıcıklık aynı şey değil sen gıcıksın 😂
Ahaha çok merci. Şimdi taşlar yerine oturdu. 😄
Erkenciyim evet uyandım
Günaydın 💞
Günaydın ❤️🥱
Sen mod değilmiydin
@kadjdaks verdiğin emekleri hiç etmişsin neyse iyisini bilirsin tabi
Sağlık olsun
Ne hikmetse erken uyanmadım çok şükür, bu günlerde daha güzel dualar etmeliyim galiba 😅
Ben daha şimdi uyanıyorum pazar tatilimizde erken uyanmak olmazdı : )
Uyanmalarimin bir sebebi var.. kargalar istediği kadar b*kunu yemesin..
Her zaman erken kalkıyorum yav. Bir kez de şöyle diğerleri gibi 8-9 da kalkamadım :D
Günaydın...
Cumartesi Pazar günleri kafama göre ne zaman uyanırsam:)
Hafta içi Karga bırak yemesini uyurken kalkıyorum (06.30 da :) )
Benden önce uyanan bir şey var
Beni de uyutmuyor
Uyandım, geri yatıp şimdi tekrar uyandım.
Yedide uyandım.
Daha uyumadım ki uyanayım.
Dakika bir, gol üç. Az önce gizli kullanıcı olmadan cevap verdik diye anında üç kişiden mesaj düştü. Bu kadar abaza olmayın. Herkese yazmak kalitenizi düşürür.
Evet buradayım
Sen niye buradasın git uyu döverim seni bdbdhshsh
12 saat uyumuşum vAay be işfldldfl
Gel gel çay bile demledim bi bardak iç☺️
Uyandik da neden uyandık, niçin, sebebi neydi ki
Alışkanlık bence
Erken uyandık
Ben maalesef
Erken daha
Aferin 😶
sana da günaydın
Günaydın hayırlı sabahlar Hanım efendi
Hakkaten yani
Buradayız
Uyurken cevapladım 🙈
6da uyandim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar