Senin için olabilir ama bendeki tranvalarla o kadınada yazık olur ben kendimi biliyorum kimsenin hayatını mahvetmem kendiminkini tamir edecem diye böyle iyi
Bencil biri değilim paylaşmayı ve yetimhanedeki çocukları çok seviyorum birazdanda antalyadaki yetim haneye gideceğim onlara hediyeler aldım onlarla zaman geçireceğim
Ben kariyerimi yaptım o hayata inat çabaladım mutfak şefi oldum bir otelin Allah hala orada olmak zorunda olanlara yardım etsin her gittiğimde sen benim babammısın deklerinde bütün anılarım canlanıyor
Bir kere yaptım o hatayı acele ettim daha doğrusu. Sonra anlayıp telafi ettim çok şükür. Artık acelem yok yalnız da olabilme ihtimalim var ve buna göre de kendimi ayarlıyorum
Şimdi biri hayatında ama çok iyi anlasiyorsun sabah seni seviyorum diye kapatıyorsun erkek ama arkadaşsınız akşam bu kişi alkol alıyor ve snaa bunu söylüyor bir konudan tartiyorsunuz neyse sen bu kişiyi heryerden engelliyorsun sonra açılıyor bu kişi bir kaç gün bekliyor sende hala engelli tabi silmişsin ama bu kişinin bundan haberi yok tabi olayida bilmiyor bekliyor senden gene tepki yok neyse bu bir şekilde ulaşıyor sen gene yok diyorsun Bask birinden diyor ki engelli kaldır rahatsız etmicem edersem engellersin yok bu anlamıyor neyse çiçek gönderiyorsun gene yok sonra ben arıyorum konuşalım ne oldu ne yaptığını düşün diyor hatırlamıyorum diyorum benim problemim değil diyor kapatıyor o numarayida engelliyor benim derdim engelli olmamak sadce ama böyle yaptıkça daha çok hirsalniyorim ve sinirleniyorum onada diyorum bak kaldır aramicam tamam arkadsiz zaten neden bunu bir kız yapmaz ararsam engelle diyorum buraya kadar yorum yap sonra devamı sorucam
Verdiğin zarar ne artık bilmiyorum aklıma gelen hiçbir ihtimal iyi değil. Kardeşim sen yalnız yaşa insanlara iyi gelecek biri değilsin eğer aklı varsa dönmez. Daha da yazma çok sinirliyim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
Yalnızım zaten 23 yıldır.
Yaşarım tabiiki. Ama sevdiğim bir bey varsa tabiikide onla yaşamak isterdim. Sevgi gördüğün biri ile yaşamak insanın ömrüne ömür katar çünkü.
Hakkınızda en güzeli hayırlısı olsun inşallah
İstediklerim olmaz ise evet dağ veya orman adamı olarak şehirden uzak doğayla yaşam baba uygun haftada 1 kez insan içine çıkarım saadexe
En iyisi
Benim yanlızlık kavramı dünyada tek yaşamak gibi bir şey 😅
Zaten insanlar varken yanlız yaşamak zor geliyor depresyona giriyorum biri ile etkileşimde olmayınca
@YeniBiriİst isterdim de pek mümkün değil gibi
Yok be öyle deme insan bir süre sonra pişman oluyor
@YeniBiriİst şehir beni bunaltıyor. Bir bağ evinde falan yaşamam lazım daha rahat
Ay pardon kardeşim senin yorumuna salça olmuşum 😅
Yok sorun değil usta
Ben yetimhanede büyüdüm doğuştan yalnızım zaten ne değişecekki
Yuva kurma gibi bir ihtimalde var
Senin için olabilir ama bendeki tranvalarla o kadınada yazık olur ben kendimi biliyorum kimsenin hayatını mahvetmem kendiminkini tamir edecem diye böyle iyi
En azından bunu bilip yaşayacak bilinç var
Bencil biri değilim paylaşmayı ve yetimhanedeki çocukları çok seviyorum birazdanda antalyadaki yetim haneye gideceğim onlara hediyeler aldım onlarla zaman geçireceğim
Sevgi evi diyorlar artık yetimhane kalmadı diye duymuştum
Benim yüreğimde hep öyle kalacak o koridorlarda anne diye çok ağladım geceleri bütün kabuslarım orada benim yetimhane
Allah yardımcınız olsun
Ne diyeceğimi bilemedim
Ben kariyerimi yaptım o hayata inat çabaladım mutfak şefi oldum bir otelin Allah hala orada olmak zorunda olanlara yardım etsin her gittiğimde sen benim babammısın deklerinde bütün anılarım canlanıyor
Ne güzel inşallah tüm çocuklar böyle tutunur
Çok teşekkür ederim ☺️ güzel yürekli insan
Çokta bir şey yapamadım ben teşekkür ederim 🤷🏼♀️
Varlığınız ve manevi desteğiniz yeter bir gün bir yetimhane ziyaret edin o zaman yetim fırat haklıymış dersiniz
Yaşarım tabii ki yani niye olmasın keşke elime öyle bir fırsat geçse.
Yai büyüdükçe hem bu ihtimalinde olduğunu anlıyorsun hem de yalnız kalmaktan korkuyorsun. Bende öyle oldu yani
Keşke bıraksalar da yaşasam. Seve seve yaşarım çok da güzel olur.
Oldukça yalnızım zaten. Ama sosyal medyayı falan da çıkarırsak dayanabilir miyim bilmiyorum
Ömür boyu tek başıma yaşadığım bir evim olabilir. Bu yalnız olacağım anlamına gelmez. Ama inzivaya çekilmiş gibi yaşayamam.
Yalnız geldik yalnız gidicez. Niye birilerine sülük gibi bağlanayım ki zaten?
Hayır yaşayamam aynı zamanda bedensel engelliyim
Yaşarım aslında yalnızlığa alışkın biriyim.
Ne güzel
Yok hocam kafayı sıyırırım..
İnşallah olmaz o halde
O kapasiteye sahibim seve seve yaşarim...
Maddi bağımsızlık var mı?
Evet tabiki
Darısı başıma 😂
Bunun için çabalamalisin ilerisi kimseye ihtiyacın olmaması böyle bir beklenti içinde bile olmamak için bu hedef lazım kolay gelsin
Evet şu anda çabalıyorum
Uzun yıllardır bu durumdayim kimseye eyvallahim da ihtiyacım da yok hiçbir manada çok huzurlu, tavsiye ederim...😉
İnşallah 🤲🏻
Çok güzel, aceleye gerek yok yeterki birine hele bir erkeğe kapılıp hedefini şaşırma yeter...
Bir kere yaptım o hatayı acele ettim daha doğrusu. Sonra anlayıp telafi ettim çok şükür. Artık acelem yok yalnız da olabilme ihtimalim var ve buna göre de kendimi ayarlıyorum
İstemediğim biriyle olmaktansa Alah korusun ya
Yaşarımda diyemem yaşayamamda diyemem kader
Bir gün bile yaşayamam
Zor olur ama yaşarım ya
Kimse yaşayamaz
Çok güzelde yaşarim
En iyisi
Yaşarım galiba ama arada sıkılıyor insan
Yaşanır niye yaşanmasın
İnsan bir nevi zaten yanlizdir ki
Ömür boyu yalnız yaşamaktan bahsediyorum
Yaşarım niye yaşamım ömür boyu da
Mecbur kalırsam yaşarım
Nah yaşarım
Niye o kadar mı zor geliyor
Kardeşim bizim yanlız yaşamak algımız farklı galiba
Olabilir
Kendi yorumumun yerini karıştırdım ya helal olsun bana 😂😂😂
Sabah sabah normaldir😂
Spor yapıyordum yolumu şaşırdım 😂
😂😂
Mecbur
Niye mecbur?
Kime güvensem gitti oyuzden güvenemem kimseye
Anladım
Hiç değer verdiğin biri tarafından yarı yolda kaldin mi?
Kaldım
Ozman anlamışsın pardon
Sana bsiey sorabilirmiyim
Evet sorabilirsin
Şimdi biri hayatında ama çok iyi anlasiyorsun sabah seni seviyorum diye kapatıyorsun erkek ama arkadaşsınız akşam bu kişi alkol alıyor ve snaa bunu söylüyor bir konudan tartiyorsunuz neyse sen bu kişiyi heryerden engelliyorsun sonra açılıyor bu kişi bir kaç gün bekliyor sende hala engelli tabi silmişsin ama bu kişinin bundan haberi yok tabi olayida bilmiyor bekliyor senden gene tepki yok neyse bu bir şekilde ulaşıyor sen gene yok diyorsun Bask birinden diyor ki engelli kaldır rahatsız etmicem edersem engellersin yok bu anlamıyor neyse çiçek gönderiyorsun gene yok sonra ben arıyorum konuşalım ne oldu ne yaptığını düşün diyor hatırlamıyorum diyorum benim problemim değil diyor kapatıyor o numarayida engelliyor benim derdim engelli olmamak sadce ama böyle yaptıkça daha çok hirsalniyorim ve sinirleniyorum onada diyorum bak kaldır aramicam tamam arkadsiz zaten neden bunu bir kız yapmaz ararsam engelle diyorum buraya kadar yorum yap sonra devamı sorucam
Bence sinirden birde alkol demişsin herkes kabul edemez
Sonra ben bir gün çok sinirlendim buna bi zarar verdim artık hiç donmez dimi
Dönmesin bir zahmet
Bunu bana iyi anlamda mı dedin ona iyi anlamda mi
Verdiğin zarar ne artık bilmiyorum aklıma gelen hiçbir ihtimal iyi değil. Kardeşim sen yalnız yaşa insanlara iyi gelecek biri değilsin eğer aklı varsa dönmez. Daha da yazma çok sinirliyim
Yaşayamam ama kaderim bu olacak maalesef
Bende bu ihtimale hazırlıklı olmak istiyorum
Senin yaşın genç bn yaşlıyım sende ümit var böyle düşünme
Ya kısmet bu işler genç olmakla alaksı yok ki belki yoktur bu ihtimali de düşünmeli insan
Niye kötü ihtimali düşünüyorsun
İyi ihtimaller varken
Öyle düşündüm fazla üzüldüm
Bilmiyorum, niyetim o yönde.
Her şartınız uygun mu bunun için?
Bakıcaz.🤦
Evet öyle bi karakterim var zaten.
Yalnızlık bana göre degil
Ömür boyu sevgisiz yaşanır ama sekssiz olmaz
İmposible. Yaşayamam
Yaşarım
Hayır ya yaşayamam
Hayır bunu istemem
Hayır
Yapayalnız yapamam
Yaşarım
Asla
Boyle şeyler saçma geliyor bana
Nasıl
Ömür boyu yanliz yaşamak gibi , insanlar için değil bu soru uzaylılar icin olabilir
Mecbur kaldık diyelim. Bende istemem ama yaş büyüdükçe insan düşünmeye başlıyor.
Aile evinde de sonsuza kadar kalmak istemeyince ihtimalleri değerlendirmek gerekiyor. Tabi benim fikrim
2 yıl cezaevinde yattim , başa gelince mecbur yasarsin , ben duramam mesela
Geçmiş olsun
Geçti şükür
Hayir istemem
Yaşarım.
Çocuğum var onsuz yapamam
Yaşanmaz
Kadınsız olmaz
Yaşarım
Yaşayabilirim
Yaşarım
yaşanır:)
Yaşayamam diyen bulsun beni 😂
evet
Hayata yalnız geldik
Evet