Erkek arkadaşım polisle uğraşacağını söylüyor. Sizce bir şey olur mu?

Alman bir adamla tanıştım, ilişkimiz ciddileşti ve onun için Almanya'ya gittim. Fakat defalarca kez bana şiddet uyguladı ve bazen istemediğim anlarda benimle birlikte oldu. Annem de şiddet gördüğümü öğrenince bana haber bile vermeden bu bilgilerin polise ulaşmasını sağladı. Kamu davası açıldı ve ifade vermem gerektiği söylendi. Polisler çok kibardı. İfade verirken olayları anlatmam istendi. Ben de olayları olduğu gibi anlattım ama şikayetçi olmak istemediğimi söyledim. Onu hapishanede bile olsa görmek istiyordum. Fakat başkomiser bana onun kötü biri olduğunu, onun daha önce insanlar üzerinden para kazanmak gibi işlerle de uğraştığını, böyle şeylerle benim de başımı belaya sokabileceğini, benim harika biri olduğumu ve onun benim bir bakışımı bile hak etmediğimi söyledi. Polis onun hakkındaki eski bilgiyi bana gayriresmi olarak verdi. Onun hakkında bana uyguladığı 3 farklı suç yazmışlar. Fakat mahkemede ben ona suçlamada bulunmadım ve şikayetçi değilim dedim. Yoksa 5 yıl kadar ceza alacaktı ve ona kıyamadım. Onun daha önce kadınlar üzerinden para kazanmakla ilgili bir sektör ile uğraştığını biliyordum. Hapisten çıktığımda tekrar görüşmeye başladık. Ona insanlar üzerinden para kazanmasıyla ilgili durumu sorduğumda bu işle uğraştığını fakat böyle bir suça bulaşmadığını söyledi. Ve polise bunun hesabını da sormak istiyormuş. Çünkü polislerin ona iftira attığını düşünüyor. Ama böyle bir şey yapmasından korkuyorum. Çünkü onlar iyi insanlardı. Benim yüzümden polisin başının belaya girmesini istemiyorum. Sizce böyle bir şey yaparsa ciddi şeyler olur mu?

Erkek arkadaşım polisle uğraşacağını söylüyor. Sizce bir şey olur mu?
Cevapla