10 yıl sonrası için şöyle olur dediğiniz şeyler var mı?

Hadi biraz düşünelim. 10 yıl sonra neler değişir, hayat nasıl olur? Hangi teknolojileri kullanır, nasıl bir dünyada yaşarız? Sizi 10 dakikalığına fütürist olmaya davet ediyorum!

Hayal gücü aktifleşsin
Hayal gücü aktifleşsin

Bu soruyu sana da soruyorum miniğim, cevabını bekliyorum 🥹

Güncellemeler
+1 yıl
Ne umutlarla sordum oysa bu soruyu.. Bence 10 yıl sonra arabaların nesli tükenecek. Metrolar yer altında değil, yer üstünde olacak. Kanat takacağız ve uçmayı, zamanda yolculuk yapmayı öğrenmiş olacağız. Her dakika bir şeyler değişirken hepsinden haberdar olamayız elbette ki bunları düşünmekte beni ölümsüz yapmıyor. Ama hayal kurmak, geleceği düşünmek için ölümsüz olmaya da gerek yok pekala öyle değil mi? Büyük düşünebilmek kafi..
10 yıl sonrası için şöyle olur dediğiniz şeyler var mı?
Cevapla