size iyi gelen insanları benimseyin , düşündüğünüz kadar yakın olmayanlar hayatınızın neresinde bunu da bir gözden geçirin.
çoğunluk anneci.
babadan yana cevap gelmemiş enteresan
yoksa kimsenin ruhu duymaz farketmez bile mi diyorsunuz nasıl vaziyetler

Beni değil bence annemi merak ederler çünkü annemin durumunu çok merak ediyorlar onun telefonu yok benim telefondan konuşuyor herkes onu arıyor yani beni arayan yok
Annem her gün muhakkak arar. Ulaşmazsa ortalık yangın yerine döner :)
Her gün yüzyüze veya telefondan görüştüğüm 5-6 arkadaşım var onlar da muhakkak gelip yoklar haber alamazlarsa
her şey gönlünce olsun
Cevap
26Cevap
Kimse yok 2 ay kapalı bile kalsa çalmaz arayan olmaz.
2 kişi garanti. Ama biri 2 saatten sonra baya endişelenir
iyisin hadi
Kız arkadaşlarım merak eder canlarım ciğerlerim. Başka kimse olmaz. 😂
girl power 😄 iyi insanlarsa ne mutlu sana, daim olsun
Yaaa teşekkür ederimm, evet öyleler çok şükür ^^
Kız kardeşim sadece bir saat ulaşamadı diye eve geldiğimde ağlamıştı 😂
sister gibi sister 😄
Ailemle 2-3 gunde bir konusuyoruz. Konustugumuz gunun ustunden 1 gun falan gectiyse kimse endiselenmez. Kardesimle gun asiri yazisiriz. Belki o cevap gelmezse farkli dusunebilir 🙃
Sadece annem ve babam var onlar da zaten evde görürler endişelenmezler
Kimse yok. Bi olursa annem merak eder oda yaninda evde degilsem basima bisey geldiyse kapali olur yoksa acarim genelde
Annem, babam, kiz kardesim haricinde bir de @Suvenir endiselenir ♥️
best girl couple Ödülü size gelsin o halde 😄
her şey gönlünüzce olsun diyeyim size de.
Rica ederim hatıra köşeminize koyarsınız 😄
Kimse endişelenmez. Ayda bir yazan kişiler oluyor. Değil 24 saat, 1 hafta kapalı dursa açtığımda arayıp soran tek bir Allah'ın kulu çıkmaz.
annem, babam. arkadaşlarım dicem ama onlar yakında, evimi de biliyorlar. bir şey olsa açmazsam gelirler bence
Başta müdür peşinden amirler 😂 24 saat bile gerekmiyor 12 saat sonra nerde bu kız derler
some business problems 😄
Ailem belki, her gün aramadıkları için aramadıkları güne denk gelirse kimse, aradıkları güne denk gelirse ailem.
telefonum full açık 3 gündür kimse aramıyor :D
en azından hayattayız be abi 😄 sağlık olsun
5 saat kapali kalmıştı ve ciddi sorun oldu, özellikle annem çok merak etmişti.
anneler kıymetlimiz, üzmeyelim
Dünya bir yana annem bir yana. Onu bile isteye üzmem ben.😊
Hayırlı evlat 😄
Kimse yok sanırım telefon konusmasi pek yapan biri de değilim zaten mesaj uzerinden yazarim genelde. Mesaja da geç donmek endise sebebi degil herhalde
24 saat bir miktar sorun gibi 😄
24 saat telefonum kapalı kalması kimseyi endişelendirmez
Yarım saat ulasilamazsam sanırım 112'yi ararlar. 😂
Çok kişi endişelenir. Esim çocuklarım annem babam kardeşlerim yani tüm ailem meraklanir.
Karım ☺️ direk soracağı soru o telefon niye kapalı 😂
Kimse merak etmez😀vah bana
Vardır mutlaka biri
Çıksın o biri jsjs
bugüne kadar çıkmış olması lazım 😄
🙄😒
Noldu bir sorun mu var 😂
Aylem ve eski eşim 😀
🤣🤣🤣🤣 ilginç bir kombin
Ancak annem. baska kimse bilmez
O da güzel , kıymetini bil
Annem ve arkadaşım merak eder
gayet yeterli
Bencede
Ailem ve bir kaç arkadaş.
gayet makul
annem ve kız kardeşim
love kapalı bir ömür sanırım, mutluluklar yinede ✨
sağlık olsun , kişi kendiyle de barışık olmalı.
kendinize iyi bakın
Bir arkadaşım var o arar belki onun dışında ailem yanımda onlar aramaz başka da kimse yok eğer izin günümse iştende arayan olmaz bitti
0 kişi. Ay ama endişelenmesinler ya..
kesınlıkle BeyBabam olurdu çünkü ıstısnasız her gun arıyor
Aylardir hat wp kullanmiyorum zaten alistilar 😅 isteseler de ulasamazlar
o nasıl oluyor 😄
dünya ile iletişimi koparmak ne kadar faydalı soru işareti. belki de farkına varmadığın, göremediğin mental yorgunlukları da besliyor olabilir. yine de kendin için en iyi olanı sen bilebilirsin. ama bunun sürdürülebilir olup olmadığını ara sıra gözden geçirmelisin sanki
ne kızıyorsun hemen 😄 ben genel anlamda çevre için dedim, yoksa akraba sınıfı benim de haz etmediğim bir liste 😄
iyi o zaman hayatta başarılar 😄
Tek anacazım var valla
Eşim endişelenir sadece
Ailemin hepsi endişelenir.
Annem
Kız kardesim
Kocam
2 kişi
yeter de artar
Babam arar
kıymetini bil
Annem dışında kimse yok.
o yeter, kıymetini bil
Sanırım kimse merak etmez
kimse yalnız değil bu hayatta, mutlaka merak eden olacaktır.
2 3 arkadaşım ve ailem ortalığı ayağa kaldirir
Oooo en sevdiğim format
biraz fazla gürültü çıkıyor ama olsun😄 neyse kaybolmayın siz yine de 😄
İki üç arkadaşım merak eder muhakkak
kıymetini bil
Kankam var iyi ki var
daim olsun diyelim
Annem 1
Babam 2
Başka yok ☺
@önemsizzzamankaybı?
herkesin çıkarı kadarsın
Merak edenler ile aynı evi paylaşıyorum.
Ailem ve arkadaşlarım endişelenir.
Ailem merak eder
Var bikaç kişi ama bir elin parmağı kadar değil
Yeri geliyor 24 saat hiç çalmıyor bile..
bu gece de sana yakalım 🚬
Ailemm❤️ Gerisi umrumda degil
en başta gelen kıymet. mutluluklar
Ailem var başkada hepimiz Allaha emanetiz
kesinlikle öyle
Ben telefon konuşma özürlüsüyüm
bence üzerine düşünülmesi gerekilen bir konu. iletişim tercihleri hayat tarzımıza çok etki eder. böyle bak bir de olaya
Evet etkiledi zaten iş görüşmesi bile arayamıyorum annem aradı kaç sefer
Heh he he
neden bu kadar çekince
Zorbalandım o yüzden çekiniyorum
kendini bu sosyal anksiyeteden çıkarabilirsin. iletişim yaşadığın müddetçe hayatının bir parçası, üzerine git bu korkunun. çözülemeyecek veya üzerinden atamayacağın bir konu değil. sen de en az etrafındaki insanlar kadar değerlisin, kendini onlardan geri koyma
Maalesef şimdi her şey sosyal medyada oluyor ben ne kamera ne telefon görüşmesi yapabiliyorum. O sebeple yalnız kaldım
Belkide Allah koruyor şimdiye kadar mesajlaşsam bile adam gibi birine rastlamadım
Buradan konuştuğum oldu lakin çoğu benim gibi sorunlu toplumun dışkısı gibiyiz
🤣🤣🤣
anlattığın durum ile çekinceni dile getirdiğin durumlar farklı. önce ne istediğini ve neyden sıkıntı yaşadığını ayırt etmelisin. bu kadar çekinceyle , karşına çıkacak kişilere kendini ifade etmeyi bırak; onların da sana ifade etmesini zorlaştırırsın
Dışkıyız biz hiçbir zaman mutlu olamayacağız
çok yanlış bir düşünce, buradaki kitleyi kendi reel hayatın için bir referans alma. dediğim cümleleri gözden geçirip biraz düşün
Düşündüm çok fazla takıntım var dışarı çıkmak konuşmak normal birisi olmadığımı biliyorum
Kimse yokdur ailem hariç
bazen bir tek onlar olsa da yeter, kıymetini bil
Evet dogru
Sadece annem var
Annem muhtemelen başka kimse aramazdı
Annem babam
Annem
Ailem sadece
annem ve babam
Sadece iş yeri
Kimse yok
vardır mutlaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?