İnsanların başkalarını tanımadan önyargılı davranmalarının birçok nedeni olabilir.

24 Kasım, 2023 Cuma 21.08
İnsanların başkalarını tanımadan önyargılı davranmalarının birçok nedeni olabilir.

24 Kasım, 2023 Cuma 21.08
Dostum ben seni 1 aydır burada görüyorum doğru düzgün şunu söyleyebilirim ki çoğu şeyi takıyorsun ve sürekli gitmek ile alakalı sorular açıyorsun gidecek adam soru açmadan hesabını kapatır ve gider sen biraz ilgi çekmeye çalışıyor gibisin bana öyle geldi ve sürekli kendini anlatma gösterme çabası içindesin bunlara gerek yok ve sürekli takip isteği atıyorsun bana mesela seni engellemek istemiyorum ama sitedeki herkese istek atmak ta doğru bir davranış değil bence eğlence platformu eğlenmene bak yani kimseye bir şeyleri kanıtlama veya kendini anlatma veya insanların senin özel hayatını veya seni tanıma zorunluluğu yok relax ol herkes gibi takıl.
Teşekkür ederim kimsin bilmiyorum rastgele takip ediyorum
İnsanların başkalarını tanımadan yargılama eğilimi, genellikle bilinçaltı süreçler ve önyargılarla ilgilidir. İnsanlar, genellikle bir kişi hakkında hızlıca karar verme eğilimindedirler. Bu, genellikle ilk izlenimlere dayanır ve kişinin görünüşü, davranışları, konuşma şekli veya sosyal statüsü gibi faktörlerden etkilenebilir.
Unutmayın, başkalarının sizin hakkınızdaki yargıları, sizin değerinizi veya kim olduğunuzu belirlemez. Kendinize olan güveninizi koruyun ve başkalarının yargılarına rağmen kendiniz olmaya devam edin. Her zaman olduğu gibi, empati ve anlayış göstermek önemlidir. Kendinize ve başkalarına karşı nazik olun. 😊
Teşekkür ederim kardeşim artık şu yapay zeka işinden vazgeç bence çünkü belli oluyor 😂
Ekmek teknemden nasıl vazgeçeyim abi :)))
Şaka yapıyorum alınma istersen yapmam
bende şaka yapıyorum zaten :))
Bu sıkıntıyı bende çok yaşadım kardeşim boş ver onları takma kafana kardeşim...
Teşekkür ederim
Güvendiğimiz dağlara kar yağdığı için
Ben bir şey mı yaptım sana
İnsanlar bezen öyle şeyler yaşıyor ki bir daha kimseye karşı iyi niyet besleyemiyor, bu senin şahsınla ve benle ilgili değil maalesef
Anladım
Cevap
6Cevap
inanlar önce tipe bakıp 1 önyargı oluşturuyor ve buna bakıp senle ilişki seviyelerini ayarlıyorlar ilerledikçe aslında nasıl ilginç biri olduğunu anlayıp ilişkilerini geliştiriyor olabilirler şahsen bende öyle oluyor ki yakışıklı sayılmam
Genelde dedikodu üzerine ön yargılı oluyorlar
Tanımak emek , sabır , zaman ister. Herkes yapamaz bu durumu.
Haklısın
Kisiliksizlik ve kültürsüzlük bunun getirisi çünkü mantıksal düşünce olmuyor şekle göre yorum yapıyorlar.
Bu millet onyargili olusundan dolayi basina her sey geliyo
Sana özgü değil insanlar genelde bilmeden ve tanımadan yargılar.
çapkın duruyon ondandır belki sdfghjklşş
🤣🤣 öyle görünsem de çöpsüz üzümüm sdfghjklşş
O ne demek? :D
Yani diyorum ki hayatımda kimse yok hayatım boyunca sevgilim olmadı 😂
burada da konuştukların yomu :D
Yani konuştuğum insanlar var tabii ki de öyle ciddi anlamda diyorum yani buradan her konuştuğunda sevgili olmuyorsun ne yazık ki öyle bir ön yargı var 🤣
olunuyo bazen :D burdan evlenen var bile sdfghjklşi :D
Evlenen var evet benim bir yakınım evlendi
sdfghjklşi gördünmü işte ozaman yazıştıklarınlada bir potansiyel bir ilişki olabiliyor :D
Bak mesela şimdi seni merak ettim gizli olarak yorum yapıyorsun Bir gün açık olup benimle evlenebilirsin, 😂
sdfghjklşi
Çok mutlu ederim seni elini sıcak suya da sokarım soğuk suya da sokarım sonuçta yazın sıcak olur kışın soğuk olur sdfghjklşi
Sapık asdfghjklş
Estağfurullah ben o anlamda demedim 🥺
kesin iskismek istiyosunnn :D
Hayır sana o anlamda demedim espri yaptım, beni tanıyor musun bilmiyorum ama her şey cinsellik değil
tabi tabi asdfghjklşi :D
Sen beni tanıyor musun ki
yoo :D ama tipin çok çapkın yaa asdfghjklşi :D beni yemek isyiyosn tabi pışıkk :D belki sevgili ollsaydık bosaltırdım seni sdfghjklşi :D
Tövbe yarabbim 🤣🤣🤣 deli misin ya haykırdım 😂😂😌 ayrıca çapkın imkanım yok engelli olduğum için 😂
:D ne farkeder
Netice olarak her önüne gelenle böyle bir düşünce içinde olan bir insan değilim
ya erkek deilmisim ya sdfghjklşi :D kucağına oturum asdfghjklş
Dediğinden hiçbir şey anlamadım
sdfghjk kucağına otururum öpersin beni :D
Yalnız sen böyle yorum yapmaya devam edersen hesabın kapatılır haberin olsun senin kim olduğunu az çok tahmin ediyorum da
:D tamam ya sustumsdfghjklşi kimmişim?
E bir zahmet adını da burada vermeyeyim değil mi gizli olmanın ne anlamı kaldı
Sanki seninle önceden bir takipleştik konuştuk öyle bir izlenim yaşıyorum
hayır
Anladım ya ne bileyim bu kadar rahat olmandan şaşırdım
Abiş inşanların doğaşı büle
Huyları öyle sanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?