Bence evliliği çok fazla ciddiye almaktan tadını çıkaramıyor çiftler.
Kadın böylenolmalı, erkek şöyle davranmalı ailelerin yanında böyle olunmalı derken anayasanın değişmez maddelerine dönüşüyor evlilik..😜
Bence evliliği çok fazla ciddiye almaktan tadını çıkaramıyor çiftler.
Kadın böylenolmalı, erkek şöyle davranmalı ailelerin yanında böyle olunmalı derken anayasanın değişmez maddelerine dönüşüyor evlilik..😜
Çünkü şöyle bir şey uzak insandan şunu anlamak istemiyorum evliliklerde ilk günde olduğu gibi heyecanı bulamazsınız, evlendikten sonra insanların geçim evi ekonomik faktörler birbirlerini zaman içinde daha iyi tanıma dönemleri bir sorumluluk dönemi olabiliyor ev geçindirme zamanı çocuk dünyaya gelirse ona nasıl bir gelecek sağlarız düşüncesi, mesela kirada oturuyorsa kira ödeme elektrik su bu gibi nedenlerden dolayı insanlar artık bir geçim yükü içine giriyor mesela sana biri gelip altın taktı diyelim sen de onu takmak zorundasın.
Yani evlilikle ilişkiler arasında dağlar kadar fark var bundan dolayı da ikisinin İlk günkü heyecanını bulmasını bekleyemezsiniz mesela evlilikler söz konusu olduğu zaman aileler devreye giriyor her şey değişiyor.
Haklısın. Karı koca da kendini salıveriyor. Temizlik bakım azalıyor. Makyaj, dekolte, tahrik, iltifat, romantizm kalmıyor. Elinin sltında ya tadı kalmıyor. Artık farklı tatlar atıyor. Tabular sınırlar varsa, o sınırları da tıkıp o almadığı hazları da almak için gözü dışardakilerde oluyor. Aç kurtlar hibi başkanına göz koyuyor. Artık istekli bir teke gibi eşinin vermediklerini ya da eşinde bulamadıklarını başkasından almak için her yolu deniyor. Ne desem ki başka. Hep bunları görüyoruz duyuyoruz değil mi. Yalan mı bunlar. Halbuki ki birbirimizden ilginizi azaltmasak, eskidi hibi eşimiz mutlu olunca biz daha fazla şehvetle haz alsak iyice yapmışsak yakınlaşsak eşimize. Yani hep versek hep zevkle verip karşılıklı yeni yeni tatları yeni pozisyonlar îcâd edip versek. Gerisi gelir. ❤️🔥😎
Bu dünyada tek bir şey bile yoktur ilk günkü gibi tat veren. Neye sahip olursan ona olan heyecanını kaybedersin.
İlk araba aldığımda gece içinde yatasım geliyodu balkondan çıkıp bakıyodum duruyo mu diye. Şimdi sadece a noktasından b noktasına gitmek için kullanıyorum.
Güzellikleri çabuk tüketiyoruz hayatın tüm anlamında
Teşekkürler 🙏
Mutlu pazarlar, yağmurlu Ankara gününden ☔️
Cevap
25Cevap
Çünkü aşk yok maalesef.. çoğu kişi çıkar için ya da sırf bedava cinsellik için evleniyor sonuç olarak da bunu yaşayamayınca ya da sevmeden evlendikleri için de aynı tadı alamazlar aşk olarak
Çünkü evlilik öncesi "sevgiliik" adı altında her şeyi yaşıyorlar. Temas etmekten tutun zinaya kadar. Sonra neden evlilik telaşı heyecanı yok. Acaba neden? Bütün yasakları çiğneyip, evliliğe has olaylara değindiğiniz için olmasın sakın?
Evliliği sadece seks üzerine kuracak olursanız ilk geceden sonra yaşananlar sadece mum ışığında oturup kitap okumaya benzer en sonunda ne okuduğun kitaptan bir şey anlarsın ne de mumu bulabilirsin çünkü o da kendi kendini yakarak eritmistir
Zamanla her şey sıradanlaşıp monotonlaşıyor ayrıca evliliğin sorumluluğu ağırdır emek ister sabır ister hele birde çoluk çocuk varsa aşka meşk düşünecek zaman kalmıyor
Bir deney yapalım birinde iki gün su içme sonra su iç. Diğerinde de 24 saat boyunca her yarım saatte 1 bardak su iç. Sonra hangisi daha tatlı geldi söyle :D
Alakası yok evlilikleri tamamen maddiyat ve zevk üzerine kurduğunuz için zamanla herşeyin madde ve zevk olmadığını anlıyorsunuz ve illüzyon ortadan kalkıyor
Aynı nehirde iki defa yikanamazsin demiş heraklitos evlendikten sonra yaşanmışlıklar yıpratır insani. Bir arkadasim demişti aynı kadını üç defa tanıdım diye. Flört ederken evlenirken çocuk sahibi olduktan sonra.
çiftler içlerindeki özgür düşüncelerini fantezilerini açıkça söyleyemiyorlar bir birlerine bu yüzden bence
Evlilik resmî ve toplumda da böyle görüldüğü icin ciddi müessese oluyor. Tadını çıkarmak isteyen de dost hayatı yaşıyor zaten
Evlilik aıkıcı bir müessese bi bakımdan. Doğasında bu var
Bu kadar deneyim sahibi değilim 3 4 kere denemem lazım 😀
Ayni seyden yillarca ayni tadi almak insanin genetigine aykiri.
Heyecanın duygunun bile bir tazeliği var yeri geldiğinde bayatlıyor
La alakası yok. İnsan denen memeli hayvanın doğasında tek eşlilik yok. O yüzden.
Birbirlerini değiştirmeye çalışıp beceremedikleri için
Siradanlasiyor çünkü artık bı tat vermiyo evlilik heyecanı gidiyo
Araya zaman girince wsinma olur
Anayasa gibi davranmamak lazım da kime anlatacan.
Çünkü çiftler ilk başta herşeyi tüketiyorlar
Okul gibi
Alışıyosun
Çünkü gün geçtikçe ilişki bayatliyor
:)) empati yapıp saygı duylursa genelde alınır:)
Akışına bırakıp keyif alınmalı, haklısın.
Zamanla monotonlaşıyor
Hergun pilav her gün pilav
Kişiler iki yüzlü ise ya da duygular bitmiş ise
İlk gün olduğu icin
yaşamayan bilemez
Cicim ayları bitiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?