Sizce ayrı eve çıkmalı mıyım bir süre daha beklemeli miyim?

Herkese iyi akşamlar arkadaşlar. Şehir dışında atandım ve ailem de benimle gelmek istiyor. Ayrı eve çıkmayı çok istiyorum ama gittiğim yerde görev sürem 3 yıl ve bu süre içerisinde ailemle kalıp araba taksitlerini bitirdikten sonra kendi evime sonradan ayrılmak mı daha mantıklı olur sizce yoksa direkt kendim mi gitmeliyim? Aileyle kalsam masrafım 0 gibi çünkü öyle de büyük bir avantajı var siz neyi önerirdiniz?

Sizce ayrı eve çıkmalı mıyım bir süre daha beklemeli miyim?
Cevapla