18 yaşındayım ve büyümek istemiyorum, bu normal mi?

Ya mesela ben hala çocuk gibi hissediyorum reşitiz diye 17 iken çocuk sayılıp 1 senede yetişkin görülme saçmalığımız var çünkü. Bi de tuhaf bir şekilde 16 yaşımdaki halimle falan tamamen aynı hissediyorum görünüş açısından da hiçbir fark yok. Bence 16 yaşındaki bi kız ne kadar çocuksa 18 de o kadar çocuktur bilmiyorum ya. Siz ne düşünüyorsunuzz

18 yaşındayım ve büyümek istemiyorum, bu normal mi?
Cevapla