Çok dua ediyorum zamanı var biliyorum ama kızı 2 aydır sevgili olduğu kızı ailesiyle tanistirmis iş işten geçti mi? belki evlenecekler
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ettim çok sefer hatta bi tanesine şahit oldum benden mi başka birinin ahımı bilemedim
Valla galiba şahit olamayacam 2 ayda ablasıyla tanistirmis kızı
Bazen biz göremiyoruz ama kimsenin ahı kimsede kalmıyor
İşte ayrilsalar görürüm ama maalesef kız 2 aylık sevgilisini sarmaş dolaş profil yapmış ben anlamadım bu nasıl iş
Şimdi böyle düşünme belki sevgilisinden ayrılmayacak ama başka sıkıntılar yaşayacak illaki sevgilisiyle ayrılacak diye bir şey yok yani
Mesela nasil sıkıntılar yaşayabilir
Yok öyle sağlık falan değil benim çektigim acının katlarca fazlasını Allah ona yaşatsın öyle sağlıkla şeyle beni anlayamaz
Bilemeyiz ki ne yaşadığımızı yaşayacağız
Benim zamanında sevdiğim bir kız vardı benle dalga geçmişti alay edip başka daha zengin biriyle evlenmişti ama sonradan kocası aldatmış dövmüş falan filan birsürü sıkıntı olmuş ben ona ah etmişim
Valla bilmiyorum abi benm içim öteki türlü soğumaz bekki o kadında senin ahını aldı
Evet ama biraz sabır etmek gerekiyor şıan çok iyi olanlar bi bakmışsın ilerde birbirlerini yiyorlar düşman oluyorlar
O günleri iple çekiyorum bazen o kadar inanıyorum ki onun yanına kalmayacak diyorum sonra bakıyorum profil fotoları değişmiş sarmaş dolaslar inancım azalıyor
şu an için öyle görünüyor olabilir ama ilerde ne olur bilemeyiz
Ölen çocukları umursamayan Allah'ın senin havale ettiğin herifle mı ilgilenecek sence ejdjke
Akilsiza ne anlatsam boştur
Allah Gazze'de katledilen çocuklarla bile ilgilenmiyor, senin boktan dertlerine mi bakaca
Doğru sen bu zamana Kadar Allahtan hiç yardım istemedin hiç bi hastalığında bi sikayetinde elini açıp dua etmedin gelmişsin burada laga luga yapıyorsun hayatın boyunca hiç mi Allah sana istediğin bir şeyi nasip etmedi nankörlük yapmanın alemi ne
Gazzedeki olay cok ayrı bi olay sana anlatsam da anlayacak kapasite göremiyorum
Ben ateistim. İnanmıyorum.
Nasıl farklı bi olay?
Gazzedeki olan mescidi aksanin kurtarılması yıllarca süren eziyet savaşın durmamasi bunlar hz mehdi için ön hazırlık onlar şehit oldular onlar için üzülme yerleri bu dünyadan katrilyonlarca güzel Allah herkese nasip etmez bunu konumuza gelecek olursak bu zaten Kuranı Kerim aracılığıyla bize bahsedilen bi olay mescidi aksa şu an İsraili elinde onlar da kendilerince kutsal sayiyorlar ondan vermek istemiyorlar ve oraya ondan zarar vermiyorlar tabi büyük İsrail devleti de kurmak istiyorlar orası ayrı gazzedwki Müslümanların şehit olması ortalığın kızıl kıyamet olması gerekiyordu mehdi as gelsin o geldiğinde de zaten yine uzun yıllar süren savaştan sonra oralar tamamen kurtarılmış olacak bu daha fragman belki inanmayacaksın youtubedne izle bak
Ha çoluk çocuk, bi tane osuruktan "mehdi" gelmesi için katlediliyor. Siz de yerinizde oturun mehdi bekleyin. Bunu Gazze'de eşini ve 4 çovuğunu yitiren babaya. Bütün torunlarını, evlatlarını yitiren nineye de anlat.
Osuruktan mehdi ne demek sen gerçekten carpilmissin başka açıklamasi olamaz ulan yabancı biri olsa saygıdan eliniz ayağınız titrer demi onların siyasetlçilerine bile hürmetle bakarsınız ama konu islam olunca ne diyeceğinizi sasirsiniz sen hangi vasifla sıfatla nasıl hakaret edebilirsin Amerika İsrail İngiltere Fransa yıllarca mazlumları sömürdü katletti onlara neden sesiniz çıkmıyor da her şeyin sorumlusunu Allah ilan ediyorsunuz siz ne yapıyorsunuz bu düzeni değiştirmek için söylesene evet oradaki ailelerin acısını ben anlayamam kimse anlayamaz ama her şeyin bir zamanı var anlıyor musun işte o zaman geldiğinde diliniz tutulacak tek kelime edemeyeceksiniz Allah o günleri göstersin
Allahin onların yaptıklarından habersiz olduğunu mu sanıyorsunuz? Her şeyin bir zamanı var
Bizim dedelerimiz Çanakkale orada burada ne zorluklarla savaştı katledildi o zamanın insanları da sizin gibi düşünmüş muydu acaba sonra ne oldu? Kazandık bizim oldu bu topraklar ne bedeller ödendi yıllarca ne insanlar öldü ama kim kazandı? Bizde aci çektik cekmmedik mi
Kızım ben sosyalistim. Sömürünün, katliamın nedeni de zaten bahsettiğin devşetlerin emperyalist talanıdır. Siz oturup allaha dua ederken, sosyalistler oralara gidip savaştı 10 yıllarca, sen neyden bahsediyon?
Tamam işte bende sana diyorum sen ne yaptın eleştirmek başka soyle
Dedelerimiz, Çanakkale'de dua etömdi, ellerine silah alıp savaştı.
Ben sana diyorum ki, öyle duayla bi halt olmaz. Hamas da islamcı. Ama dua etmek yerine savaşıyor. Onlara da söyle bakalım mwhdi hikayesini. Mehdi gelecekmişmiş
Allah istemeseydi izin vermezdi ama bizde Filistin gazze gibi olurduk o kadar az güçle koskoca devletlerin karşısında savaşıp o savaşta galip gelmek sadece dedelerinin işi mi sanıyorsun abdestli dualı insanlardı bizim gibi sapıtmadilar sen dua etki başımıza daha büyük felaketler gelkiyor Filistin yerine biz hakediyoruz aslında o zulmü anladın mi onlar gibi mazlumlar değil bizim gibi yoldan çıkmış şeytanlar hakediyor
Ne yapacak hamas ne yapacak oturup bekleyecek burun bize mi diyecek İsraili çoluk cocuk katletse içim acimaz hepsi hain dolü
Tamam da turkiyedekiler ne yapacak hadi tamam bak haklısın diğer islam sözde islam ülkeleri dubai arabistan bir şey yapmıyor onlara Müslüman dahi denmez ee turkiyeedekiler ne yapacak benim elimdne ne gelir duadan başka
Ne yapacağını söyleyeyim. İsril'le diplomatik ilişkileri askıya alacaksın. İsrail'e bizim üzerimizden giden petrol ve demir çelik sevkiyatını durduracakson.
Sen de, bunun için eylem yapıp iktidara halktn baskı kurışmasını sağlayacaksın. Ama embwsil islamcılar gidip starbucks basıyor
Haklısın bu da yonetimin suçu milleti 2 senedir ekonomik krize sokan bi adam sence bunu kaaleye alacak mi😂 yalnız şu da var ki fiyatlar ürünler alınmadiktan sonra düşmeye başladı ekonomi sizcede başkalarının elinde değil mi aslında bekki de hükumetin bu konu da suçu yok
Hayır. Ekonominin bu halde olmalarının da sorumlusu iktidar. Öyle 3 yollık süreöte değil, iktidara geldiklerşnden beri Türkiye'yi göbekten kğresel sermayeye bğlyb da onlar. Şimdi p hurmalar bizi tırmalar işte
Peki neden ürünleri almamaya başladikca indirimler basladi insanlar bakın işte hükumetin elinde değilmiş demeye başladı artık
Hangi ürün inmiş ki? Coca colanın Türkşye'de %50,3 hissesi Anadolu Grubunun. İsrailli ortağının payı var mı bilmiyorum. Çok uluslu şirketler bunlar. Hepsinde bi İsrailli oetak vardır büyük ya da küçük.
yarına kalır ama yanına kalmaz kımsenın
2 ayda sevgili oldular kızı ailesiyle tanistirdi bile
demekkı sevıyorlar bırbırlerını sana umutmu verdı sana senı sevıyorum dıye yalan mı soyledı
Benimleyken onunla tanışmış kpnusmus 1 ay sonra beni şutladi onunla çıktı
O zaman ıkı yakası bır araya gelmez uzuntunun uzerıne yenı mutluluk ınsa edılmez
Ama 2 aydır sevgililer kız gitmiş sarmaş dolaş foto yapmış profilde çocukla çocuk bence profil yapmak pek istemiyor ama zorla yaptırıyor kız sanki bu kadar kısa sürede ve çocuk kızı ablasıyla tanistirmis annesi de biliyor yüzde doksan konusmuslardir bile
neyse artık kendı hayatına bak kımseyı takıp etme artık
İyi de Allah gerçekten var mı bakalım
Sen yok olduğuna inanmaya devam et
Yok demedim ki, var mı yok mu bilmiyorum
Olmaması mümkün mü sen hiç bu yaşına kadar Allaha dua etmedin mi doğuştan beri ateist değildin işte hiç bir gün Allahtan bir sey istedin de o şey gerçekleşmedi mi küçük düşünme
Bakar tabi üzülme sen
kizin ne sucu var
Kızın suçu olmayabilir ama çocuğun suçu var sonuçta
bi zaman sonra umrunda olmayacak merak etme ve hakliysan sen gormesen bile karma her sekilde cocuga döner
Benimle sevgiliyken o kızla tanıştı görüştü sonra güzel gidince beni bir bahaneyle sepetledi 2 ay sonra kızla sevgili oldu kızla sevgili olduktan sonra beni her yerden engelledi ötesi var mi
genel olarak günümüzün iliskileri allah kurtarsin bacim
Amin kardeş
Evet
2 ayda kızı ablasıyla falan tanıştırdı biraz zor ya
Seni mi
Hayır kızı
Hmm
oliçuvoooneeeeeennnn