Evin şalteri sürekli atıyor. Prizde bir tek buzdolabını bıraktım, ona rağmen şalter atıyor. Neden atıyor? Ne yapmam lazım?

Daha önceden hiç atmıyordu. Sabah kalktıktan sonra atmaya başladı. Ben açıyorum o tekrar atıyor. En son bütün prizleri çıkardım belki olur diye, bir tek buzdolabının fişi kaldı. Ama yine attı şalter. Buzdolabinda bir sıkıntı yok normal çalışıyor ama çok doldurdum bu ara ondan olur mu ki? Tamirci çağırsam çok mu masraf çıkar?
Evin şalteri sürekli atıyor. Prizde bir tek buzdolabını bıraktım, ona rağmen şalter atıyor. Neden atıyor? Ne yapmam lazım?
Cevapla