Kadınlar erkek, erkekler de kadın gibi olmaya neden başladı?

Burada ki kıt kafalı insanları anlayamıyorum. Çok böyle sorulara denk geliyorum. Mesela en son bir soru gördüm kız aileden iyi hayat yaşamış asgari ücretle çalışanla geçinilir mi sormuş. Herkes sen çalışsana sana bakmak zorunda değil falan demiş. Realist bakın iyi yaşam görmüş insan gidipte alt yaşam da mutlu olamaz. Çok iyi anlayacağınız tür de diyeyim size. Rte ye mesela asgari ücretle geçin deseniz geçinebilir mi? Asla geçinemez çünkü adamın alıştığı bir yaşam var. Davul bile dengi dengine. Kendi dengini istemek hakkı. Erkek kadın eşit değildir. Böyle düşünen insanları gördükçe yerlerine çok utanıyorum. Toplumumuzda da her yerde böyle erkek çalışmak zorunda kadın çalışmak zorunda değil. Erkek maddiyat çok veriyorsa kadın da maneviyat çok veriyor saçlarını süpürge ediyorlar. Kadının çalışması isteğe bağlıdır. Ben ilk defa burada böyle bir şey gördüm. Bunca yıllık ömrüm de kadın da çalışacak, kadın da çalışsın, senin neyin var? Sana bakmak zorunda değil. Gibi kelimelerin ne kendime denildiğini duydum ne çevremden başkasına dediklerine duydum. Tanıdığım tüm erkekler kadına çalışıp çalışmamayı bırakmış adam gibi adamlardı. Hepsi sorumluluk sahibi ben çalışcam tabi diyen kişilerdi bir kadının asla maddi durumunu sorgulayan görmedim buradakiler hariç ! Sana bakmak zorunda değil dedikleri de kocaları ! Elin adamı değil yani. Çocuk yapacağı bir ömrü paylaşacağı adamlar. Yani kısacası lafın isteyerek çalışmalıdır. Ve maddi durumu aileden iyi olan iyi şartlar görmüş insanlar dengini istemekte haklı ya da biraz daha üstünü. Ne uğruna evleniyor yani? Kişi daha kötü bir yaşam görecekse zekasızdır ki evleniyordur. Akıllıca olan aile evinde kalmasıdır dengini bulamadıysa. Bu ne kıskançlık anlamıyorum. Babanın parası kızın parasıdır annenin parasıdır zaten. Hiç mi aileniz tarafından sevilmediniz? Benim ailemin parası da hep benim oldu. Kimse benim param senin paran değil demedi. Ailemden sonra paranın kalacağı kişi de benim. Ne toplumduk ne olduk? Bu kafalara nasıl erişiyorsunuz çok merak ettim. Benim ailem benim iyi durumda olmam için çalıştı. Bende tabikide bu evde görmüş biri olarak kendim gibi birini isteyeceğim. Beni sadece olgun ve aile yapısından anlayan insanlar anlar. Boşuna babanızı kocanızı kendinizden ayrıştırmayın. Koca da baba da çocuğu karısı için çalışır. Biz büyüklerimizden böyle gördük. Olgun olanlar cevaplasın. Neden bu kadar yozlaştı bu toplum? Niye erkekler kadınsılaşmaya kadınlar da erkeksileşmeye başladı?

Kadınlar erkek, erkekler de kadın gibi olmaya neden başladı?
Cevapla