Eski isimde patronlarima begendigim kiyafetin linkini atardim evin adresine gonderirlerdi hediye olarak bunu ozlemem normal mi?

O isi birakmayi cok istiyordum o zamnalar ama simdi surekli patronumun degismesi bana çok iyi davranmalari ve simartmalarini ozluyorum prensesler gibi hayat yasiyormusum resmen
Eski isimde patronlarima begendigim kiyafetin linkini atardim evin adresine gonderirlerdi hediye olarak bunu ozlemem normal mi?
Cevapla