Başlarda korkuyordum ama alıştım artık çok keyifli geliyor bana yalnızlığa alıştıktan sonra farkettim ki insanlara tahammül edemiyorum artık hem bı ailem olmadığı için de yalnız yaşamaktan başka alternatifim yok iyi böyle 😀
Güncellemeler
+1 yıl
Bence her insan belli bı dönem yalnız yaşamalı
4 yıldır İstanbul da yalnız yaşıyorum var mı benim gibi?
Öyle oluyor. Bende İstanbul'da yaşıyorum. Üniversiteye Trabzon'da okurken Bazen o kadar rahattım ki Bulaşık yıkamak bile zevkli geliyordu. Sessizlik. Sıkıldıgim oluyordu ama farklı bir güzel yani var.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
yoksa başka alternatıf alışırsın başkada yapacak bırsey yok
aylen nerdekı
Aile yok
nasıl yok gıcbırıdemı
Abim var iki tane başka şehirdeler
hım ane bb
Yoklar
anladım ALLAhım yar ve yardımcın olsun nedıyeyım hayat işte
Ben de 1 senedir tamamen yalnızım çok hoş :D :D
26 yıldır yaşıyorum ama aileyle takılmak için tabiki tek
Bende yalnız yaşıyorum ama koca evde tek kalmak bir süre sonra sıkıcı bir boyuta geliyor
Ben de İstanbul'da yalnız yaşıyorum ve şehrin griliğinden çok bunaldım. Renk istiyorum, neşe istiyorum, arkadaş istiyorum
Öyle oluyor. Bende İstanbul'da yaşıyorum. Üniversiteye Trabzon'da okurken Bazen o kadar rahattım ki Bulaşık yıkamak bile zevkli geliyordu. Sessizlik. Sıkıldıgim oluyordu ama farklı bir güzel yani var.
Eşim olmak ister misiniz?
Tamamen beni anlattin. Ilginc.
10 yıldır yalnız yaşıyorum 😄
Neden peki? Ne is yapıyorsun ki
Yalnızlık daha iyi bende öyleyim
8 yıldır yalnız yaşıyorum.
iyidir yalnı olmak bende seviyorum
nasıl alisiyosunuz ya yalnizliga
Niye
ay ben yalnız yapamam korkarım gecee aytyyyy
Ne diyosun ya
Aynı ben
Yalniz yasamiyorum
İhtiyaç olduğunda peki..
Aynı ben
Yok 😃
Bennn
Zor oldumuu