4 yıldır İstanbul da yalnız yaşıyorum var mı benim gibi?

Başlarda korkuyordum ama alıştım artık çok keyifli geliyor bana yalnızlığa alıştıktan sonra farkettim ki insanlara tahammül edemiyorum artık hem bı ailem olmadığı için de yalnız yaşamaktan başka alternatifim yok iyi böyle 😀
Güncellemeler
+1 yıl
Bence her insan belli bı dönem yalnız yaşamalı
4 yıldır İstanbul da yalnız yaşıyorum var mı benim gibi?
Cevapla