Ortaokul arkadaşım ile iletişime geçmek istiyorum ne yazsam?

Ortaokul arkadaşımı neredeyse her gün uzaktan görüyorum yanına gitmeye çekiniyorum çünkü çoğu zaman arkadaşları ile birlikte. 3 gün önce istek attım kabul etmemiş. Hala aynı hesabı kullanıyor mu emin değilim. Yarın mesaj atsam mı ya da ne yazsam yardımcı olur musunuz?

Ortaokul arkadaşım ile iletişime geçmek istiyorum ne yazsam?
Cevapla