Yani iyi derken kötü de değil sonuçta çalışan olduğum için şıkır şıkır olacak değilim ama bakışlar ve ilgi konusu erkeklerde cesaret yok bizim insanımızda. Tabii benim de çok da ilgimi çeken biri oldu denemez
Hayır karşılaşmadık çünkü o mekanlar ve semtlerde değilim bu sezon geçtim daha bu sektöre ikinci üçüncü iş olarak kameramanim serbest çalışmayı sevdiğim için bu tarz çalışıyorum diyelim sektörde eski değilim zaten
Oralara gelemem çok uzak ben en fazla Maltepe'de oluyorum Maltepe ve öncesi. Çıkışta da geç vakit bırakılmam lazım sahil yolu olursa kendim geliyorum ama arada bir yer ise ulaşım da mühim
Bir iki yer var çalıştığım ama sürekli değil arada işte biri sahilde orayi seviyorum ama sabit kameramani var kadın lazım olduğunda arıyorlar sadece keşke sürekli olsa çok elit yer bayılıyorum orada birde keşfettigim mekanım var bayılıyorum oraya da gitmeye, diğeri e5 yanı oraya da çoktandır gitmiyorum
Büyük düğün salonu değil davet salonu küçük bir yer ama isim vermem buradan doğru olmaz hem isme gerek yok zaten. Ben sadece küçük yer olduğu için çok yorulmuyorum ve elit kesim diye beğeniyorum haliyle ruhum elit çünkü mekan da davetliler de öyle olunca hoşuma gidiyor😅 ben kapalı olduğum halde ruhum elit nede olsa. Geç vakit iş bitince o sevdiğim mekanda bir yorgunluk kahvesi içiyorum sonra eve geçiyorum ruhuma iyi geliyor😉
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bulursun ya neden bulmayasın bir zamanlar da sormuştun hala yok mu?
Yok🤣 sezon bitti artık yeni sezona kısmet
Hayırlısı ya konuştuk senle aslında eskiden
Soruda mı konuştuk yine, bu nickle konuştuğumuzu sanmıyorum
Kullanıcı adım değişti ya 😔hesabım çöp oldu tanıdıklarımı toparlamaya çalışıyorum
Hmm Ankara değil mi o zaman kim olduğunu biliyorum demektir
Evet bildin 🙏
Keyifler nasıl?
Gayet iyi yorgunum sadece bugün dinleniyorum
Yorumda mı kalacağız eski dost?😉
Evet çünkü sen o zaman da söyledim o şansı değerlendiremedin. Zaten uzak şehirlerdeyiz yeterli
Belki bir şeyler değişmiştir?
Maalesef ben kimseye ikinci şansı vermem hiçbir konuda
Yeni sezonda da bir şey olmaz
Düğünler bitmeye yalın misafir gibi giyinip katildinmi düğünlere :))
Neden bitmeye yakın misafir gibi değil ama her an göz önündeyim yetmez mi
orada millet giyim kusamli seni görür mü erkekler
Benim de giyim kuşam kötü değil tabi açık değil
Açık giyin demedim ama çalışırken o kadar iyi giyinmiyordundur sanirim
Yani iyi derken kötü de değil sonuçta çalışan olduğum için şıkır şıkır olacak değilim ama bakışlar ve ilgi konusu erkeklerde cesaret yok bizim insanımızda. Tabii benim de çok da ilgimi çeken biri oldu denemez
Denk gelir bir gün
Ben yıllardır düğm salonlarında calısırım bi kere instamı istemediler
Kim isteyecek? Konuklar geliyor gidiyor
Bakısmak yeterli
Bakışlar da yeterli olmuyor, düğün bitince gidiyor herkes cesaret yok
İki sey hana göre ya cesaret yok yads küçümsüyorlar
Bence cesaret yok küçümseyecek ne var garson filan değilim ben teknik ekip
Garsonuk ben yakışıklıyımda amaa ):
Ama ben garson değilim onları bilemem senin yaş kaç ki bence garsonun işi daha kolay. Misafirlerle muhatapsin bir şekilde konuşabilirsin
Konusuyorum zatennn sorun yok ama bana adım atmayana ben atmıyorum
21 im
Sen erkek olduğun için sinyali aldıysan senin konuşmanı bekler kadın, adım atman lazım senin
Bakalımm bi gün olur
Sezon bitti artık yeni sezona
Yok bizde hala devam ediyor haftada 3-4 düğün oluyor
Hava buz gibi ya artık bitmek üzere
Bilmiyorum valla her hafta oluyor
Hahahah bende hem dj yim hemde organizetor ona rahmen kaç tane duduere cluplere gittim sahneler aldım ona rahmen yok bende ahhaha
Neden sence olmuyor😅 bu yaşta bunların hepsi olamazsın sanırım yaş yanlış mı
Yo yaşım doğru 20 yaşındayım küçük yaştan beri müzikle ilgileniyorum
Anladım o zaman soruya cevap ver şimdi, sence neden olmuyor?
Hiç bir sekilde bilgim yok hahah olmasını isterdim de kader olmadı
Yani isteyeceğim biri de çok denk gelmedi ama yine de sorayım dedim sizlere
Yazmak istersen yazabilirsin konuşuruz
Yok teşekkür ederim👍
Yaz yaz sana 1.2 soru sorucam bişey olmaz yavsamicam merak etme 🥺😔
Ya ne yavşaması senin yaşın yetmez zaten buna ama gerek yok teşekkür ederim konuyu konuştuk yeterince😅
Peki özür dilerim ama yazarsan sevinirim ya lütfen
Morelim bozuk gel işte be 2 dk konuşalm lutfen
Olmaz by
Peki özür dilerim iyi akşamlar
Çok sıktimda İstanbul'da değilsin dimi
İstanbul
Hayır karşılaşmadık çünkü o mekanlar ve semtlerde değilim bu sezon geçtim daha bu sektöre ikinci üçüncü iş olarak kameramanim serbest çalışmayı sevdiğim için bu tarz çalışıyorum diyelim sektörde eski değilim zaten
Sen Anadolu yakasındasın sanırsam elbet bı ortak tanıdım vardır
Makinen var mı yoksa düğün salonun cihazı işlemi cekiyorsun
Ekip sağlıyor ben sadece gidiyorum bir yere bağlı çalışıyorum sürekli ama arada başka yerlerde de oluyorum evet Anadolu ama Beykoz da Anadolu😉
BEykozda zorunluyum o yüzden ama aklımda bulunsun bizede kameracı lazım oluyor
Oralara gelemem çok uzak ben en fazla Maltepe'de oluyorum Maltepe ve öncesi. Çıkışta da geç vakit bırakılmam lazım sahil yolu olursa kendim geliyorum ama arada bir yer ise ulaşım da mühim
Yok kendi arabımam var zaten bırakırim sıkıntı olmaz da
Maltepe güzel yerlerde calisiyorumdum
Bir iki yer var çalıştığım ama sürekli değil arada işte biri sahilde orayi seviyorum ama sabit kameramani var kadın lazım olduğunda arıyorlar sadece keşke sürekli olsa çok elit yer bayılıyorum orada birde keşfettigim mekanım var bayılıyorum oraya da gitmeye, diğeri e5 yanı oraya da çoktandır gitmiyorum
Düğün salonun ismi nedir
Büyük düğün salonu değil davet salonu küçük bir yer ama isim vermem buradan doğru olmaz hem isme gerek yok zaten. Ben sadece küçük yer olduğu için çok yorulmuyorum ve elit kesim diye beğeniyorum haliyle ruhum elit çünkü mekan da davetliler de öyle olunca hoşuma gidiyor😅 ben kapalı olduğum halde ruhum elit nede olsa. Geç vakit iş bitince o sevdiğim mekanda bir yorgunluk kahvesi içiyorum sonra eve geçiyorum ruhuma iyi geliyor😉
Beykoz tarafı yakın mı peki size
Hayır demiştim en fazla Gebze Maltepe ye kadar
Tamamdır bize kameracı lazım oluyor dediğim gibi aklımda bulunsun
Orası uzak gelemem demiştim kolay gelsin 😅 hoşçakal👋
Sadece oraya değil İstanbul'un her yerine hizmet veriyorum ağlı oelugum yerler orasi
herkes evlı sanıyodur...
Yüzük yok ki😅
yuzuk sence evlılıgın ıspatımı? cok guldum sana 60 yasındakı adamda takmıyo ya da 25 yasında evlı olanda
O zaman konu sadece yüzük olamaz
Nasıp olmadi diyelim
İs varsa sorun yok
İş derken?
Sana karşı yani ilgi varsa sorun yik
İlgi bilemiyorum ki, cesaret yok bizim insanımızda
Haklısın belki korkuyordur
Kac yasindaisn
38