Hiç dostum, kardeşim dediğiniz kişiyle küs kaldınız mı?

13 yıllık yediğim içtiğim insan bana kazık attı ama onu yine de çok özlüyorum 🥺 1 yıldır görüşmüyoruz bir yoldan geçerken anılarımız aklıma geliyor çocukluğum herşeyimdi aşk acısından çok daha beter
Hiç dostum, kardeşim dediğiniz kişiyle küs kaldınız mı?
Cevapla