Arkadaş edinmek neden bu kadar zor ve nasıl bu kadar kolay?

Evet cümlede anlamın içine ettim. Ama merak ettiğim şeyi anlayacaksınız. Herhangi bir yeni ortama girdiğinizi hayal edin. Yeni bir dil kursu, yeni bir okul, yeni bir iş ortamı vesaire. Gördüğünüz şey her zaman illaki herkesin birbiriyle arkadaşlık ilişkilerini çoktan kurup da sizin tek kaldığınız gerçeğidir. İnsanlar neden kendilerine hiçbir şey katmayacak olan birkaç canım herifle arkadaşlık ilişkileri kurar da aslında çok eğlenceli ve ziyadesiyle dolu dolu olan insanları çevresine almaktan imtina eder? Bazıları için arkadaş edinmek su içmek kadar kolayken neden biz her zaman yalnız kalmak zorundayız? Sen söylemeden ben söyleyeyim, evet girişken olmayı denedim. Karşıdakinden aldığım tek şey "Şu idiot da bi gitse de rahatlasak" bakışlarıydı. Birileri bana bir şey sorduğunda her zaman nazik ve güler yüzlü cevap veriyorken, yardıma ihtiyacı olan biri gördüğümde içimdeki yardım etme arzusunu susturamıyorken benim tek bulduğum neden hep bu boş ve soğuk bakışlar?

Arkadaş edinmek neden bu kadar zor ve nasıl bu kadar kolay?
Cevapla