Kaynanamın cadılar bayramını kutladım. Yanlış mı yapmışım?

25 yaşındayım. 1 yaşında bir oğlum var. Evlenmeden hamile kaldığım için eşimin annesi bana pek ısınamadı. Çok gıcık bir kadın onunla bazen tatlı atışmalarımız oluyor. Dün onu telefondan aradım cadılar bayramın kutlu olsun diyip sonuna ismiyle hitap ettim. O da bana önce anneninkini kutlasaymışsın dedi. Bunlar akrabalık ilişkilerine çok önem veriyorlar birde akrabalarının yanında ona annem diyorum yalandan. Beni kızından ayırmıyor filan diyip sallıyorum. Eşim ise annesine çok düşkün değil. Eşim babasının tarafını daha çok seviyor. Bende babasının tarafıyla daha iyiyim. Annesinin tarafı tam bir cadı ama haksızmıyım beni başından beri istemeyen o?

Kaynanamın cadılar bayramını kutladım. Yanlış mı yapmışım?
Cevapla