Büyük yokluktayım napcm?

1 senelik ilişkim bitti onu unutamıyom arıyom hep. Ama daha fazla gurursuzluk yapıp arayamam. Eski flörtümle konusuyorum onun gibi olmuyo onun ilgisi sevgisini Tabiki de hissedemiyorum normal olarak. Dışarı çıkayım diyorum aylardır ev okul sadece. Hiççç arkadasım yok. Kısacası hem arkadasımı hem sevgilimi kaybettim nolucak bilmiyorum
Büyük yokluktayım napcm?
Cevapla