Niye herkes tek başına yaşamak istiyor?

Geçen bir video gördüm kız tek başına yaşayan birinin 1 günü yazmış, normal bir şekilde yatak değiştirdi, bir şeyler izledi, duş aldı, saçını yaptı, cilt bakımı falan yaptı ve altına da herkes inanmıyorum çok güzel ben de tek başıma yaşamak istiyorum falan yazmışlar, arkadaşlar ben de ailemle yaşıyorum ve o kızın yaptığı her şeyi yapıyorum dünyadaki en sıradan ve normal şeyleri yapıyor, bundan özenilecek ne var? Gerçekten hani bu insanların aileleri bunlara ne yaşatıyorşar da böyle şeyleri insanlar ütopik görüyor ve sadece tek başına yaşarsan yapabilirsin diye düşünüyorlar?

Niye herkes tek başına yaşamak istiyor?
Cevapla