Kalbimi tamamen ve sonsuza kadar aşka kapatarak hata mi yaparim?

20 yasindayim. Asosyalim. Dogru kisiyi bulana kadar duygularimin olmesinden korkuyodum korktugum gibi oldu duygularim oldu. Reelde sevgili yapmadim 6-7 tane sanalda oldu. Hicbir erkekle bulusmadim yani sizin anlicaniz. Ama nerdeyse iki seneye yakindir sevgilim olmadi flort benlik degil zaten ciddi iliski insaniyim. Yanlizligi da seviyorum insanlardan haz etmiyorum. Hal boyle olunca kalbimi tamamen sonsuza kadar aska kapatarak hata mi ederim?
Kalbimi tamamen ve sonsuza kadar aşka kapatarak hata mi yaparim?
Cevapla