En güzel anlarını evde mi biriktiriyorsun dışarda mı?

Video bence çok doğru. En güzel anılarım genelde dışarda gecirdiğim zamanlar yeni yerler keşfettiğim zamanlar.

www.instagram.com/.../?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==

Ev kuşuyum 😌
Gezentiyim 😎
Bana dokunmayın 😒
Hayır aslında şöyle..
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
En güzel anlarını evde mi biriktiriyorsun dışarda mı?
Cevapla