
İçindeki zehri akıtıp sonra helallik isteyenler de bugün o var, seni dik gömecekler.

İçindeki zehri akıtıp sonra helallik isteyenler de bugün o var, seni dik gömecekler.
Gülüp geçiyorum ben.. attıkları iftiraya kendileri inanıyorlar mı acaba.. öce özür dile sonra engel at sonra engeli tekrar kaldır.. çocuk adam diyorum öylelerine.. adam ekinin bi değeri yok , adam olan anlar zaten..
anlayana sivri sinek saz anlamaya davulla zurnayı bilmem ne yapsan az 🤣
Evet çok uğradım ama görmezden geldim öylelerini. arkamdan konuşanlar da oldu onları da sildim gerektiği gibi. bu tür insanları ciddiye bile almıyorum ve iletişim kurmuyorum.
Olmuştur illa ki ama sinek bızbızı bana en fazla. İftirada bulunabilecek karaktere sahipse muhatabım olabilecek kadar insan değildir hani koyarsın gözüne rahvan gider😎 çok havalı hissettim😂😂
Ooo gizooo 😎
Cevap
12Cevap
Çok oldu ancak ben den çok çevremdeki insanlar tepki verdiler herhalde hayatı düz yaşamanın tek faydası bu olabilir
Bir yandan iyi tepkisizlik ciddiye almadığının göstergesi 💫
En iyisi gereksizlerden kurtulmak için
Kadınlar maalesef bu konuda aşırı tehlikeli. Bende bunu yaşadım zamanında.
Erkeğin fitne fesatı daha bir tehlikeli
Anlaştık 💫
Evet. Artık uğraşmıyorum kimseyle. İnatçı mı, aynen kardeşim der giderim
En iyisi bu kötü müyüm kötüyüm yürü 😅
Kesinlikle kendimizi biliyoruz zaten başkası bilse ne, bilmese ne
Uğradım, tepkim tebessüm ile oldu. Sonrasında olayın doğrusu belli oldu zaten.
Bu fazla iyimser 😅
İyimserlik karanlığa bürünüyor gibi 😅
İyilikten maraz doğar boş ver karanlık iyidir 😅
Bir tutam iyilik iki tutam kötülük verelim hesabı kapatalım asjsjsj
yok hiç o pozisyona düşmedim henüz bu ablalar niye sinirleniş yaf
Olmuş bir şeyler dellenmiş bacısular
Uğradım. Helalık istemedi ama isteseydide vermezdim
Elbet bir gün ona gelir sıra aynısını yaşar
Hayati bariz bir şekilde kötü olmasina rağmen içimde ona karşı sadece bitmeyen bir nefret var
Evet oldu ama zamana bıraktım hiçte üstünde durmadım hayat böyledir gerçeklerinden er ya da geç çıkma huyu va3dir ve oyle oldu
uğradım evet. kendisi daha siteye adım atamadı yıllardır
Hayır uğramadım ama arkamdan boş boş konuşmuşlardır yalan yanlış.
yok uğramadım ama uğrayanı gördüm
Umarım hiç başına gelmez 💫
Umarım✨
Daha geçen uğradım sustum
Geçmiş olsun beybisuu iftiracılar kapatılsın 💫
Siler atarım
Çok da fifi
Fifi köpek ismi mi
Sisi diye köpeeem vardı ama fifi diye yoktu
Ama güzelmiş olursa koyarım ndnfng
İki tane harften oluşan isim koymayan da ne bilelim köpüşlere
Jdjfjfjjfjf sasha'm da vardı
Çok geldi gitti yav sjfjf
Giden gitmiştir gittiği gün bitmiş asjsj
Öldü be djfjfn
birçok defa
rezil ettim
Bir defa oldu ve bedelini çok ağır ödettim
Ugradim allaha havale ettim
çekerim emaneti s! kerim adaleti.
evett
Sessiz kaldim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?