Yalnız olmaktan çok sıkıldım ne yapmalıyım?

Evde ders çalıştığım için kimse de çıkmıyo karşıma sanalda da olmuyo yürümüyo dışarı çıkıyorum aranıyomuş gibi olmak da istemiyorum yani çıkar çıkmaz erkek kesmek bana göre değil bazen bi yerlerde birilerini görüyorum aklım kalıyo adını falan öğreniyorum ama hepsi o kadar kimse iletişim de kurmuyo zaten arkadaşım desen kalmadı zaten çirkinim de yetmiyomuâ gibi yaşım da küçük gösteriyo lanetlendim galiba ya

Yalnız olmaktan çok sıkıldım ne yapmalıyım?
Cevapla