Bir kıza benim için çok değerli bir insansın keşke daha önce karşıma çıksa idin diyip iki gün sonra o kızın mesajlarına umursamaz davranan erkek?

Böyle neden davranır ki anlam veremedim sitem ettim aradım yaklaşık 10 kere aradim hem meraktan hem inattan ama cevap vermedi ne telefonu açtı ne meşgul e attı nede beni arama konusmak istemiyorum demedi musait degilim bile demedi sessiz kalması ne anlama geliyor rica etsem fikirlerinizi söyler misiniz artık aramiyorum da burdaki mantığı anlayamadimmm hemm o cumleleri kullan sonra boyle tuhaf davransin konusmak istemiyorsan söyle sorun ne yaptığın saygisizca dedim ama cevap veren yok hala sesiz yani artik karşıdaki insanla ilgilo kötü dusunmeye başladım 3 aydr tanidigim biri sevgilim filan değıl sadece böyle kacmasina bir anlam getiremedim benden rahatsız oldugunu dile getirse bir daha rahatsız etmem bilir rica etsem yorum yapar misiniz
Bir kıza benim için çok değerli bir insansın keşke daha önce karşıma çıksa idin diyip iki gün sonra o kızın mesajlarına umursamaz davranan erkek?
Cevapla