Kanada vatandaşı oldum sizce büyük bir başarımı?

Ben doğduğumda annem ile babam kanadaya taşınmış iş için babam muhasebeci annem de ingilizce ve Almanca ögretmeni ve aşçı kanadayı bilen bilir yıllık gelir Avrupa'danda Amerika'danda fazla kısa bir araştırmayla bulabilirsiniz para kazanmak isteyen için en iyi yer 1-kanada 2-amerika kanada İngilizcesi ve Amerikan İngilizcesi biliyorum aksanı grameri çok iyi biliyorum zaten kanada vatandaşıyım kaç senedir burdayım en son 3 sene önce akraba ziyaretine Türkiyeye geldim ama sevmedim cahil ve küstah buldum insanları baya doğruya doğru hiç türkiyeyi full mülteci vardı mülteci Ortadoğulu sevmem niye kabul ettiniz kanadada böyle bir şey olsa halk isyan çıkartırdı siz niye hükümete boyun eğdiniz sizin adınıza ben üzülüyorum sizce kanadada yaşamam vatandaşlık almam büyük bir başarımı yoksa tek başarım ailemin ben doğduktan sonra bebekken kanadaya taşınmasımı pek bir şey başarmadımmı yani? Bu arada yaşım daha 18 ? bence başarı kanadada doğmakta İngilizceyi ana dili gibi bilmekte bir başarı sizce de başardımmı?

Kanada vatandaşı oldum sizce büyük bir başarımı?
Cevapla