İşyerinde rotasyon uygulaması sebebiyle yer değişikliği yaşadım.
Bulunduğum birimdeki arkadaşlar gerçekten iyiler. Lakin bana yıllarca önce konuştuğum bir cümleyi yaşatıyorlar
Normalde ben Karadeniz kökenli biriyim. Ve zamanında hem Karadeniz hemde Trabzonspor aşkım nedeniyle büyük konuşup;
'İnandığım dinime, Karadenizime kimse yanımda laf konuşamaz' derdim.
Şimdiki birimde ise mesai arkadaşlarımın Karadeniz insanı hakkında atıp tutmaları çok canımı sıksa da aynı ortamda yüzyüze baktığım ve sorun yaşamak istemediğim için sessiz kalmayı tercih ediyorum. Duymamazlıktan gelsem de aynı oda içinde olunca mecburen duyuyorum. Ve duydukça da ağırıma, kanıma gidiyor..
Velhasılı;
Büyük konuştunuz mu? Konuştuğunuz şeyi Allah size de yedirdi mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer