Büyük konuşup başına gelen var mı?

İşyerinde rotasyon uygulaması sebebiyle yer değişikliği yaşadım.

Bulunduğum birimdeki arkadaşlar gerçekten iyiler. Lakin bana yıllarca önce konuştuğum bir cümleyi yaşatıyorlar

Normalde ben Karadeniz kökenli biriyim. Ve zamanında hem Karadeniz hemde Trabzonspor aşkım nedeniyle büyük konuşup;

'İnandığım dinime, Karadenizime kimse yanımda laf konuşamaz' derdim.

Şimdiki birimde ise mesai arkadaşlarımın Karadeniz insanı hakkında atıp tutmaları çok canımı sıksa da aynı ortamda yüzyüze baktığım ve sorun yaşamak istemediğim için sessiz kalmayı tercih ediyorum. Duymamazlıktan gelsem de aynı oda içinde olunca mecburen duyuyorum. Ve duydukça da ağırıma, kanıma gidiyor..

Velhasılı;

Büyük konuştunuz mu? Konuştuğunuz şeyi Allah size de yedirdi mi?

Büyük konuşup başına gelen var mı?
Cevapla