Gece uykusunu aldığım doğrudur ama Engin-Dilan Polat çifti içeri girdiğinden beri enerjim çok düşük.
"""Örnek şahsiyeti, üstün ahlakı ve haramsız kazancıyla""" ülkeye değil bütün dünyaya örnek olmuştur. Bilmem kaç yüz Ferrari, bilmem kaç yüz villa kazanmakta ne var. Bugün asgari ücretli bu bir işçinin bile en fazla 5 yılda kazanabileceği bir servet!!!🤔🤔🤔🤔🤔🤨🤨🤨🤨🤨😡😡😡😡😡⛈️⛈️⛈️⛈️⛈️
Günaydın ✌️ Gece uykumu alamadım maalesef, normalde erken uyuyacaktım ama uykum gelmedi bir türlü genelde 3 gibi yatardım dün 4-5 gibi uyudum ve 9 gibi kalktım. ama neyse ki alıştım yorgunluk dışında pek etkisi olmuyor uykusuzluğun sjsj
Uyku önemli. Uykum olsa da olmasa da gece saat 00.00 dedi mi yatağa girerim. Bazen uyuyamam saat 2-3 olur gider ama yine de ısrarla kalkmam. Uyuyamasam da düzenimi bozmam, kalkmam. O zaman bile enerciii olarak güne başlarım 😂
Olsun, uyumasan da dinlenirsin, sanal dünyadan uzak kalırsın, düşünürsün , geleceğe dair planlama, geçmişe dair değerlendirme yaparsın vs. Vs. Aslında gerçekten kendine ayırdığın zamandır o bir ya da birkaç saat. Hayatımın en önemli kararlarını alırım ben o yalnız, dingin ve huzurlu saatlerde.