Sizce erkek arkadaşımın ve ailesinin yaptıgı ayıp değil mi?

2 yıllık ilişkim de evlilik teklifi de aldım nişan için kendi aramızda tarihte belirledik. Daha sonra erkek arkadaşım kendi kendine bu tarihi ertelemeye baslayınca biz de ayrıldık. Ablası babası izin vermediği için 2 yıll nişan yapamadı. Babası şu an aynı şeyi bize yapıyormuş fakat kimse benim ne istediğimi sormadı bile. Ben de hayatımızı babasının kararlarına göre yaşayamayacağımızı söyledim. Erkek arkadaşım bütün iletişimi kesti benimle. Ayrılan bendim ama ailesinin tavrı beni gerçekten çok kırdı. Ablasına yazdıgımda öğrendim babasının izin vermediğini daha sonra ablasına yetişkin olduğumuzu söylediğim kendi kararlarimizi alabileceğimizi söyledim diye görüldü yedim. Sizce erkek arkadaşımın ve ailesinin yaptıgı ayıp değil mi?

Sizce erkek arkadaşımın ve ailesinin yaptıgı ayıp değil mi?
Cevapla