Ailenin yaşlanması çok üzücü değil mi?

30 yaşındayım ailemle yaşıyorum. atama bekliyorum ama ailemin yaşlanmasına şahit olmak çok üzüyo beni. İlerde onları kaybedersem naparım diye düşünüyorum. Ben hep ailemle yaşadım ve çok düşkünüm o yüzden bunu düşünmek çok korkunç geliyor. Evlilik de olmadı ya ilerde bi sorun olursa ben her şeye tek başına nasıl yetişebilirim. Kardeşim de yok. çok kaygılanıyorum ne yapabilirim?

Ailenin yaşlanması çok üzücü değil mi?
Cevapla