Kargo poşeti açmak 10 üzerinden en az 9 luk bir aktivitedir.
Bagalım içinden ne çıkacakmışş


Kargo poşeti açmak 10 üzerinden en az 9 luk bir aktivitedir.
Bagalım içinden ne çıkacakmışş


9 verdim gitti.
10/9 içinden ne çıkacağını bildiğim halde heyecanlanmak
Cevap
1Cevap
Kargolarıma bir şeyler oluyor son siparişlerimde hep sorun yaşadım ama bana fatura getirip kargomu kaybetmek sonra da biz yapmadık demek zirve oldu. Açamadım poşetini içimde kaldı🥺
şikayet ettin mi kızz
Kendime bir şeyler aldıysam çok seviyorum. Ama açtığım poşetleri gidip çöpe atmam
Saklıyor musun yoksa. d
On veriyorum, içinden ne çıkacağını bilsem de..
Seviyorum evet ama çok yaptığım bir şey değil
10/6 eder
7 verdim.
10/0
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?