Otobüste adam yerinde oturuyorken en arkada ben otururken yanıma geldi oturdu ve gidene kadar baktı hiç normal değil sizce?

Zaten yeri var oturuyordu ordan kalkıp arkaya yanıma oturdu benimde gözüm daldı kafam çok dolu bir şeyler düşünürken daldım o sırada bana kötü bir şey yapmış mıdır çok şüphe ediyorum sürekli bakıyordu 😡?

Otobüste adam yerinde oturuyorken en arkada ben otururken yanıma geldi oturdu ve gidene kadar baktı hiç normal değil sizce?
Cevapla