Evlendikten sonra hayatım çok sıkıcı olmaya başladı?

2 aylık evliyim. Eşimle sevgiliyken çılgınlar gibi gezer tozardık hiçbi şey yapamazsak bile mutlaka bi kahve içmeye çıkardık hava alırdık. Ben yoğun çalışıyordum ona rağmen hep güzel vakit geçirirdik. Evlenince işi bıraktım vardiyalı çalışıyorum diye bırakmak istedim. Fakat ne o heyecan ne de o eğlence kaldı aramızda. Ben sürekli evdeyim o sürekli dükkanda. Akşam 10da 11de geliyor eve beraber hiçbir şey yaptığımı yok. Akşam yemeklerini bile yalnız yiyorum eve geldiğinde direkt oturup tv falan izliyor benle ilgilenmiyor sorduğum zaman çok yoğun olduğunu falan söylüyor. Genel olarak çok umursamaz ben bi şey dediğimde cevap vermek yerine dalgaya vurur hep. Off gerçekten eski hayatımı çok özlüyorum. O koşuşturmaca iş hayatı tempo iş çıkışı yapılan aktiviteler sadece basit bi kahve içmek bile o kadar güzelmiş ki.. şimdi sadece temizlik ve yemek yapıyorum. Ve evim merkeze uzak istediğim her an çarşıya çıkamıyorum. Ne yapcam bilmiyorum günlerim bomboş geçip gidiyor..

Evlendikten sonra hayatım çok sıkıcı olmaya başladı?
Cevapla