Ayrı eve çıkma isteğimi babama nasıl söylemeliyim?

Merhaba öncelikle 23 yaşındayım. benim aile bağlarım uzun zamandan beri onların istediği gibi biri olmadığım için kopuk. Psikolojik olarak aşırı yıpratıcı bir ailem var. Baskıcı aynı zamanda. Annem memlekete döndü ve 2 aydır hiçbir şekilde haber alamıyorum şu an sadece babamla yaşıyorum ve babamla da aram kötü. Hesap yaptığını gideceğini başımın çaresine bakmam gerektiğini söylemişti daha öncesinde. Ama onu sinirle mi söyledi kestiremiyorum. Bu arada oturduğumuz evin elektrik kira vs ödemelerini hep ben yapıyorum yani bana hiçbir destekleri yok ve tüm kavgamız da bu yüZden babamla. Varlıklı bi adam çünkü destek olabilitesi varken olmuyor. Ben de bi karar aldım ve ayrı eve çıkmaya karar verdim. Hatta evi buldum tutmaya karar verdim vs. Amaa amaa bunu babama nasıl söyleyeceğim orada kaldım. Kalp hastası bir şey olmasından da korkuyorum biraz. Sizden akıl istiyorum. Ve lütfen akıl verirken duygusal davranıp babamın tarafından bakmayın. Sonuçta kimse huzurlu olduğu yerden ayrılmak istemez. Ayrılmak istiyorsa huzuru yoktur..

Ayrı eve çıkma isteğimi babama nasıl söylemeliyim?
Cevapla