Çevrenizde okul öncesi (anasinifi) okuyan var mı detaylar?

Mezuna kaldım türkçe öğretmenliği yazacaktım ama vazgeçtim tekrar sınava hazırlanmak istedim okul öncesi anasınıfı düşünüyorum açıkçası çocukları çok sevdiğimden hayran olduğumdan değil tamam çocuklar iyidir saftır ama el işi şeyleri yapmayı çiçekli böcekli şeyleri seviyorum uğraşırım yani ama çevremdekiler ana sınıfı istiyorum diyince bi duraksiyorlar sanki bakıcı gibi düşünüyorlar amacım kazanırsam eğer denklik alıp almanyaya gitmek sizce çok mu saçma mantıklı mi yoksa birkaç eski hocalarıma sordum en kolay giden meslek şu an buymuş b2 almanca şartı var.

Çevrenizde okul öncesi (anasinifi) okuyan var mı detaylar?
Cevapla